مرکز پخش برنج درجه یک بخشایش

برنج درجه یک بخشایش با توجه به تقاضای بالایی که در بازار برای آن وجود دارد، مراکز پخش متعددی برای آن به وجود آمده است که برند ما نیز یکی از آنها است ولی ما در مجموعه خود با بهره گیری از به روز ترین اصول عرضه کالا، توانسته ایم با ارائه مستقیم این محصول در بازار هم از افزایش قیمت این برنج جلوگیری کرده ایم و هم زمینه راحتی و آسایش مصرف کنندگان را با ایجاد امکان خرید آنلاین، فراهم آورده ایم.

مرکز پخش برنج درجه یک بخشایش

جلوگیری از کم خونی با برنج بخشایش

جلوگیری از کم خونی با برنج بخشایش با توجه به شیوع بیماری کم خونی در جمیت کشورمان به خصوص در بین خانم ها، در این بخش می خواهیم شما را با خواص برنج در درمان کم خونی آشنا سازیم پس لطفا تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

درمان کم خونی با برنج از گذشته های بسیار دور در بین اطبا چین باستان مورد بحث بود ولی کم کم با پیشرفت علم تغذیه و فیزیولوژی و افزایش دانش بشری در مورد مکانیزم های ایجاد کننده این بیماری، امروزه این شک به یقین تبدیل شده به گونه ای که یکی از مواد غذایی که در درمان کم خونی های حتی شدید برای بیماران تجویز می شود، برنج است.

البته کیفیت برنج نیز در میزان نقش درمانی آن بسیار موثر است به گونه ای که برنج با کیفیتی مانند برنج بخشایش با داشتن انواع ریز مغذی و همچنین عاری بودن از آلودگی های شیمیایی گوناگون از قبیل: سیانید، سرب و جیوه، به گزینه اول خرید مصرف کنندگان، حتی برای مقاصد دارویی تبدیل شده است.

برنج بخشایش با دارا بودن مقادیر بسیار زیادی از آهن و ویتامین B12، که هر دو از پیش ساز های ضروری برای ساخت گویچه های قرمز هستند، نقش بسزایی در خون سازی و درمان کم خونی دارد.

یکی از ویژگی های دیگر این برنج در درمان کم خونی، داشتن منابع فراوان فیبر های غذایی است. این مواد در لوله گوارش هضم و جذب نمی شوند و همینطور گوارش نیافته دفع خواهند شد ولی موضوع اساسی، نقش مهم آنها در کمک به جذب ویتامین های گروه B و همچنین اسید فولیک است.

این ریز مغذی ها به خصوص اسید فولیک، باعث تحریک مغز قرمز استخوان برای تولید گلبول های قرمز می شود زیرا سلول های بنیادی مغز قرمز استخوان فقط در حضور اسید فولیک تقسیمات سلولی را آغاز می نمایند.

قیمت فروش برنج درجه یک بخشایش

قیمت فروش برنج درجه یک بخشایش قیمت فروش برنج درجه یک بخشایش مانند هر محصول دیگری تابعی از عوامل مختلف از قبیل موارد ذیل است:

  1. دستمزد نیروی کار
  2. کیفیت نهائی محصول
  3. تکنولوژی استفاده شده در تولید
  4. صادراتی بودن یا نبودن

با وجود عوامل موثر فوق در تنظیم قیمت های محصول در بازار، مجموعه ما با پایین آوردن حاشیه سود، حجم فروش را افزایش داده و این موضوع خود منجر به افزایش نسبت عرضه به تقاضا می شود که این امر کاهش قیمت ها در بازار را به دنبال دارد تا شما مصرف کننده گرامی بتوانید محصولی با کیفیت عالی را با قیمتی متناسب خریداری فرمایید.

شما عزیزان نیز می توانید برای همکاری با ما در زمینه فروش و یا اخذ مشاوره، به وبسایت ما با آدرس بالا مراجعه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما