مرکز پخش عمده برنج در تبریز

برنج تبریز یکی از انواع پرفروش و مرغوب  برنج است که متقاضیان زیادی را به خود جذب کرده است. خرید این محصول به حالت مستقیم تولیدکنندگان موجب آن می‌شود که نه تنها کمیت مطلوب را دارا باشد بلکه از قیمت مناسبی تری نیز برخورداراست.

خرید و تهیه این محصول از کشاورزان تولیدکننده آن  این اطمینان را به افراد خواهد داد که محصولی که تهیه کرده اند از کمیت خوبی برخوردار است و این امر به علت نبود واسطه ها از قیمت ارزانتری نیز برخورداراست.

بهترین نوع برنج در تبریز

برنج عنبربو شوشتر

برنج تبریز یکی از انواع شناخته شده و مرغوب  نوع برنج در نواحی شمالی کشور می‌باشد که در این مناطق کشت و برداشت می شوند.

کلیه انواع برنج  که در نواحی  شمال کشور کشت می‌گردند از نظر عطر و رایحه و همچنین مدل پخت بهترین نوع در میان انواع دیگر خود هستند اما لازم به ذکر است عواملی بسان حاصلخیزی خاک، میزان آب مصرفی، منطقه آب و هوایی و نوع کود مورد استفاده شده نیز در کمیت برنج به حالت مستقیم دخالت خواهند داشت .

شناخت برنج  تبریز

مرکز پخش برنج هندی

بهترین قسم برنج باید از نظر ظاهر و اندازه، رنگ و بو، یکنواخت بودن دانه یکدست برنج دارای کمیت مرغوبی باشد و همچنین از هضم راحتی برخوردار باشد.

یکی از شناخته شده ترین اقسام برنج تبریز و شمال، برنج دم سیاه استخوانی می‌باشد که این نوع برنج تمام خصلت های یک برنج درجه یک را دارا می‌باشد.

برنج سیاه استخوانی از عطری دلپذیر، طعم عالی و کیفیت بالایی ب خوردار است.

این برنج از  دانه های کشیده و قلمی تشکیل شده است از این رو برنج مناسبی برای  مجالس رسمی و مهمانی هاست.

دانه های این برنج کاملا یکنواخت است و به رنگ سفید درخشانی می‌باشند و در انواع مرغوب هیچ دانه بد شکلی در آن وجود ندارد همچنین کاشت و برداشت این قسم برنج به آب بسیار زیادی نیاز خواهد داشت  از این رو  به مقدار زیاد تولید نمی شود و نسبت به اقسام دیگر برنج‌ از قیمت بالاتری برخوردار است.

مدل دیگری از برنج تبریز به نام  برنج طارم سنگی وجود دارد که حدودا تقریبااز لحاظ سطح با برنج دم سیاه در یک راسته قرار میگیرند و این محصول دارای بیشترین مقدار کشت را در بین اقسام برنج خواهد داشت.

برنج تبریز از  عطر کم نظیر و طعم دلپذیری و دارای رنگ و ظاهر  فوق العاده‌ای شبیه به برنج  برنج طارم بومی دارد

همچنین این برنج یکی از مغذی ترین و سالم ترین انواع برنج در سطح خود به حساب می‌آیدچرا که  این محصول در مقابل آفات مقاومت بسیار زیادی از خود نشان می‌دهد و مقدار ماده شیمیایی و کود برای آن بسیار کم است .

استان تبریز یکی از شهرهایی است که دارای انواع برنج های باکمیت و درجه یک می‌باشد.که مدل برنج قهوه ای آن یکی از انواع برنج پرطرفدار و پر متقاضی در استان تبریز می باشد که به دو حالت برنج ساده و برنج سبوس دار در دسترس می‌باشد .

مرکز پخش برنج در تبریز

مرکز پخش برنج در تبریز

تعداد کثیری از مراکز و فروشگاه ها وجوددارند که در اکثر نقاط کشور و جهان مسئول توزیع و فروش انواع برنج می‌باشند .

که این نمایندگی ها و مراکز در شهر تبریز نیز وجود داشته و اقسام برنج شمال را دارای کمیت  بسیار بالا هست را خرید و فروش و توزیع می‌نمایند همچنین در تبریز  فروشگاه های توزیع  برنج ایرانی وجود دارد که یکی از  بزرگ ترین مراکز پخش محصولات برنج ایرانی می‌باشند و بصورت عمده و جزئی به خرید و فروش آن مشغولند.

توزیع برنج در تبریز، نه تنها در داخل پخش می‌شود بلکه در کشورهای همسایه این امر نیز صورت می‌پذیرد و عنوان برنج ایرانی به خرید و فروش می‌رسد که سالانه از استقبال کنندگان بالایی برخوردار گشته است .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما