مرکز پخش برنج پاکستانی در مشهد با قیمت ارزان

خوراک اصلی ایرانیان برنج است و اغلب آن‌ها در روز، یک‌بار آن را مصرف می‌کنند. به همین دلیل بازار ایران برای فروش این محصول بسیار مناسب است به خصوص بازارهایی که در شهرهای پرجمعیت و یا شهرهای گردشگر پذیر مانند مشهد قرار دارند. به همین دلیل کشورهای دیگر مانند پاکستان، برنج خود را در ایران به فروش می‌رسانند. در ادامه با برنج این کشور و مراکز پخش آن در مشهد بیشتر آشنا خواهیم شد.

انواع برنج پاکستانی و بهترین آن

برنج عنبربو در مشهد

انواع برنج‌ها پاکستانی در شهرهای سند و پنجاب کاشته می‌شود و در این منطقه افراد زیادی به کشاورزی مشغول هستند. برنجی که از پاکستان به ایران وارد می‌شود از نوع باسماتی است. سه نوع برنج پاکستانی وجود دارد که هر کدام از آن‌ها از نوع باسماتی هستند. این سه نوع به نام‌ها ایندیکا دانه بلند، ایندیکا دانه درشت و جاپونیکا هستند. اغلب این برنج‌ها در سند پاکستان کشت می‌شوند. برنج‌ها پاکستانی دانه بلند هستند و طعمی بی‌نظیر دارند.

این برنج‌ها در برندها مختلفی به بازار عرضه می‌شوند و شما هر کدام را که بخواهید می‌توانید تهیه کنید اما برندهایی مانند رویال، لوند برگ و کوهی نور بهترین برندها ارائه دهنده برنج پاکستانی هستند.

خصوصیات برنج پاکستانی خوب

خصوصیات برنج پاکستانی خوب

برنج پاکستانی خوب دارای مشخصاتی است که اگر آن‌ها را بدانید به راحتی می‌توانی برنجی با کیفیت بالا تهیه کنید.

  • بهترین نوع این برنج، دارای دانه‌ها بلند و رنگی متمایل به نباتی است.
  • این برنج بسیار خوشبو و خوش عطر است.
  • برنج پاکستانی پختی بسیار آسان و راحت دارد.

مواد مغذی برنج پاکستانی

مواد مغذی برنج پاکستانی

برنج پاکستانی دارای ویتامین‌ها مختلف مانند ویتامین A و ویتامین‌ها B است. همچنین برنج پاکستانی دارای کلسیم، پتاسیم، سدیم، مس ، روی و نشاسته است و به همین دلیل برنج پاکستانی برای سلامتی بسیار مفید است. علاوه بر آن، برنج پاکستانی دارای قندها طبیعی است که قند خون بدن را تأمین می‌کند و فعالیت‌ها بدن را تنظیم خواهد کرد و کمبود آن، مشکلات زیادی را در بدن ایجاد خواهد کرد.

بازار برنج در مشهد

بازار برنج در مشهد

مشهد یکی از بزرگ‌ترین شهرهای ایران است و به دلیل قرار گیری حرم امام هشتم شیعیان در آن، افراد زیادی به این شهر رفت و آمد دارند. به همین دلیل رستوران و هتل‌ها زیادی در این شهر فعالیت دارند و از طرفی افراد زیادی در این شهر زندگی می‌کنند. این جمعیت و آشپزخانه‌ها نیاز به برنج دارند تا بتوانند وعده‌ها غذایی خود را ارائه دهند.

برنج ایرانی قیمت بالایی دارد و به همین دلیل صرفه اقتصادی ندارد تا آشپزخانه‌ها و هتل‌ها از آن استفاده کنند. به همین دلیل به سراغ برنج‌ها خارجی می‌روند که اغلب این برنج‌ها، برنج پاکستانی هستند. برنج پاکستانی، ری زیادی دارد و به همین دلیل زیبایی خوبی به غذاها می‌دهد و بو و عطر بی‌نظیری دارد که می‌تواند فروش را بالاتر ببرد.

مراکز پخش برنج پاکستانی در مشهد

مراکز پخش برنج پاکستانی در مشهد

بنا بر دلایل گفته شده، برنج پاکستانی یکی از پر مصرف‌ترین برنج‌ها در مشهد هستند. به همین دلیل مراکز زیادی در این شهر هستند که برنج پاکستانی را ارائه می‌دهند. این مراکز فروش برنج پاکستانی، در پاساژها مختلف این شهر قرار دارند و شما می‌توانید برنج پاکستانی مورد نیاز خود را از آن‌ها سفارش دهید. این مراکز این نوع از برنج را در حجم‌ها متفاوت ارائه می‌دهند و شما می‌توانید حجم مورد نظر خود را سفارش دهید تا در زمان و مکان مشخص شده، به دستتان برسد.

کلام آخر

کلام آخر

برنج پاکستانی یکی از پرمصرف‌ترین برنج‌ها در ایران به شمار می‌رود که دلیل آن، کیفیت خوب این محصول و قیمت مناسب آن است. در مشهد نیز به دلیل وجود هتل‌ها و رستوران‌ها زیاد که خدمات خود را به مسافران و زائران ارائه می‌دهند، این محصول بسیار پر استفاده است و برنج پاکستانی، مشتریان زیادی دارد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما