مرکز پخش برنج 10کیلویی محسن

مراکز پخش برنج 10کیلویی محسن در سراسر کشور همواره در نظر دارند که این محصول را به طور یکسان و در حجم انبوه در بازار های مربوطه به عرضه برسانند. چرا که برنج ‌محسن جزو پر طرفدار ترین انواع برنج های ایرانی است که از قیمت و کیفیت قابل قبولی برخوردار می باشد. امروزه نیز مراکز پخش این محصول به صورت غیر حضوری و آنلاین فعالیت دارند تا بتوانند روند عرضه این محصول را با سرعت عمل بیشتری به انجام برسانند.

مرکز پخش برنج 10کیلویی محسن

انواع برنج موجود در بازار

انواع برنج موجود در بازار برنج یکی از اصلی ترین محصولات کشاورزی ایران می باشد. از همین جهت در بازار انواع متنوعی از برنج های ایرانی عرضه می شود. البته علاوه بر نمونه های ایرانی نیز، در بازار نمونه ‌های خارجی مانند پاکستانی، هندی و غیره موجود هستند. اما با توجه به کیفیت بالای برنج های ایرانی، غالباً آن ها طرفداران بیشتری نسبت به نمونه ‌های خارجی دارند. انواع برنج هایی که در بازار در معرض فروش گذاشته می‌ شوند به عبارت زیر می باشد.

برنج طارم: این برنج جزو یکی از بهترین و مرغوب ترین برنج های ایرانی است که غالباً در گیلان و مازندران پرورش می‌ یابد. طول دانه برنج طارم کشیده است و رنگ آن سفید متمایل به کرم است که دانه‌ های آن پس از پخت کاملاً از یک دیگر جدا می ‌شوند و کیفیت بسیار عالی دارند و از عطر منحصر به فردی برخوردار هستند.

برنج شیرودی: این برنج پس از برنج طارم در درجه دوم از لحاظ کیفی قرار می‌ گیرد. این محصول از لحاظ پخت کیفیت قابل قبولی دارد و دانه آن در برابر آفات و بیماری های مهم مقاوم است. غالباً از این برنج نیز برای مجالس استفاده می شود چرا که علاوه بر کیفیت بالا، قیمت مناسب تری دارد.

برنج دم سیاه: برنج دم سیاه یکی از انواع برنج های صدری ایرانی است که جزو برنج های نسبتا مرغوب به حساب می‌ آید که در شهر های رشت، گیلان، آستانه اشرفیه، لاهیجان و غیره کشت می‌ شود. رنگ دانه های آن، سفید مایل به کرم است و طول آن هنگام پخت حدود دو برابر می‌ شود.

فروش مستقیم برنج 10کیلویی محسن

فروش مستقیم برنج 10کیلویی محسن برنج محسن جزو یکی از رایج ترین و پر فروش ترین انواع برنج های ایرانی است. چرا که علاوه بر کیفیت بالا نیز قیمت بسیار نازلی دارد و این امر موجب شده است تا اکثر مراکز تهیه غذا و رستوران ها جهت پخت انواع غذا ها خرید برنج محسن را در دستور کار خود قرار دهند.

فروش این برنج به روش های مختلفی انجام می‌ شود که یکی از روش های فروش این محصول، فروش مستقیم آن می‌ باشد. فروش مستقیم برنج محسن موجب می ‌شود تا تمامی واسطه ها در فرآیند عرضه آن حذف ‌شوند و قیمت این محصول به حد قابل توجهی کاهش پیدا کند.

از همین جهت اکثر تامین کنندگان و خریداران عمده برنج ۱۰ کیلویی محسن سعی دارند تا از مراکزی که به فروش مستقیم این محصول فعالیت دارند، خرید خود را انجام دهند تا بتوانند صرفه جویی بسیاری در هزینه خود به انجام برسانند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما