نرخ مصوب برنج هندی پنج کیلویی

 برنج هندی، برنجی از ارقام خارجی است که به طور کلی مشتری پسند در ایران است و مورد استقبال و توجه فراوانی قرار گرفته است و هم اکنون در کشور ایران تولیدکنندگان بسیاری هستند که به کشت این محصول می پردازند و به عنوان چهارمین کشور وارد کننده این محصول در سراسر دنیا شناخته شده اند. برنج هندی پنج کیلویی با قیمتی ارزان تر نسبت به سایر ارقام برنج وارد بازار می شود و برای مصرف کنندگانی که میخواهند برنجی با هزینه کمتر تهیه کنند انتخاب بسیار خوبی می باشد.

نرخ مصوب برنج هندی پنج کیلویی

مشخصات برنج هندی درجه یک

مشخصات برنج هندی درجه یک  برنج به عنوان یکی از مواد غذایی مهم می باشد. برنج های خارجی از جمله برنج هندی در دسته های متنوعی از جمله، برنج هندی و برنج پاکستانی در بازار موجود می باشند. در روش تولید و انواع کیفیت برنج های هندی شک و تردید فراوانی وجود دارد، اما با این وجود بازار خرید و فروش خوبی در ایران دارد.

این رقم برنج دارای رنگ سفید و بلوری بوده و از مشخصات برنج هندی درجه یک و باکیفیت، دارای عطر و طعم بسیار خوبی است و به همین دلیل قیمت بالاتری نسبت به رقم های بی کیفیت دارد. این محصول پس از پختن قد کشیده می شوند و حتی در مقابل جوشیدن بالا خمیر نمی شوند و از مهمترین ویژگی های این محصول دانه دانه بودن برنج بعد از پختن است. این دسته از برنج ها نسبت به برنج های ایرانی کیفیت معمولی و پایین تری دارند اما همان طور که گفته شد قد کشیدن دانه های این برنج و قیمت پایین آن از مهمترین ویژگی های آن است و به همین دلیل است که رستوران ها و مکان های تهیه غذا، پادگان ها و تالارهای عروسی و… این رقم برنج استفاده فراوانی می شود و تقاضای بسیاری برای این برنج وجود دارد.

بازار خرید برنج هندی پنج کیلویی

بازار خرید برنج هندی پنج کیلویی برنج از مهمترین و اساسی ترین مواد غذایی در سفره های ایرانی به شمار می رود، به همین دلیل بخش بسیاری از این محصول مصرفی از دیگر کشوره ها وارد ایران می شود. واردات برنج هندی در طی سال های اخیر بسیار افزایش یافته و در بازار خرید برنج این محصول با کیفیت درجه یک و یا متوسط بسیار آسان و راحت یافت خواهد شد.

امکان خرید برنج هندی کیسه ای پنج کیلویی به صورت عمده و یا جزئی برای تمام خریداران وجود دارد و نرخ مصوب این محصول با توجه به کیفیت و نوع آن توسط سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان تعیین قیمت می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما