نماینده فروش برنج هندی مرغوب

برنج هندی مرغوب دانه بلند برنجی است که این روزها در سفره خانواده هایی قرار می گیرد که توان مالی خرید برنج ایرانی را ندارند. نماینده فروش برنج هندی مرغوب می داند که بازار برنج هندی این روزها گرم است و به دلیل قد کشیدن دانه ها که ظاهری زیبا به آن ها میدهد و قیمت پایین طرفداران زیادی دارد.

نماینده فروش برنج هندی مرغوب

بررسی تخصصی برنج هندی مرغوب

بررسی تخصصی برنج هندی مرغوب

برنج هندی یک برنج کاشته شده در شالیزار ها نیست، بلکه در کارخانه و از ترکیب برنج های ضایعات یعنی ریزه و خرده برنج های کارخانه های شالیکوبی که برای دانه مرغ و پرندگان استفاده می شد، با نشاسته و افزودنی های مجاز تولید می شود. برنج هندی برنجی نیم پخته به حساب می آید که رنگ آن با رنگ برنج های ایرانی تفاوت زیادی داشته و تار و کدر تر است. این روز ها به دلیل استقبال مردم از برنج هندی دانه بلند، متاسفانه برخی کارخانه ها برای سود بیشتر خود اقدام به افزودن چسب چوب یا پلاستیک به آن ها کرده اند که سلامت مصرف کننده را به خطر می اندازد و پیامد های استفاده از آن می تواند مشکلات دستگاه گوارش و حتی ابتلا به سرطان باشد.

برنج هندی مرغوب را با روش های زیر می توان تشخیص داد:

۱. دانه های برنج را با هاون بکوبیم تا به حالت پودر در بیاید. برنج مرغوب به خوبی پودر می شود و نا خالصی مانند تکه های زرد رنگ که نشان دهنده پلاستیک است ندارند.

۳. آن ها را بسوزانیم. برنج های نامرغوب به دلیل اینکه حاوی پلاستیک هستند، شعله ور می شوند و هنگام سوختن بوی پلاستیک را می توان حس کرد.

۳.  دانه های برنج را در ظرفی پر از آب بریزیم. دانه های برنج مرغوب کف ظرف ته نشین می شوند اما برنج نا مرغوب حاوی پلاستیک سبک تر است و روی آب می ماند.

۴. دانه های برنج را به مدت چند روز در ظرفی در بسته زیر نور آفتاب قرار دهید. اگر برنج مرغوب باشد کپک می زند و اگر حاوی پلاستیک و نامرغوب باشد، سالم می ماند.

قیمت شگفت انگیز برنج هندی مرغوب

قیمت شگفت انگیز برنج هندی مرغوب

برای اطلاع از قیمت برنج هندی مرغوب  می توانید با مسئولین و کارشناسان فروش این سایت گفتگو کرده و از آن ها مشاوره بگیرید. سپس با اطمینان از کیفیت محصول، برنج مورد نظر خود در این سایت سفارش دهید. آن را با بهترین کیفیت درب منزل خود دریافت کنید که علاوه بر صرفه جویی در وقت، در هزینه های خود صرفه جویی کرده اید و برنج هندی مرغوبی را سر سفره خانواده خود خواهید گذاشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما