نمایندگی خرید برنج عنبربو شمال

نمایندگی خرید برنج عنبربو شمال را با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت به مشتریان عرضه می کند. این نوع برنج یکی از باکیفیت ترین نوع برنج های ایرانی بوده که هم عطر و طعم خوب و هم پخت آسانی دارد. فروش محصول از طریق نمایندگی به روش اینترنتی هم انجام می گیرد و شما می توانید با مقدار مورد نیاز خود را به صورت غیرحضوری هم سفارش دهید. در سفارش آنلاین امکان خرید به صورت عمده هم وجود دارد.

نمایندگی خرید برنج عنبربو شمال

برنج عنبربو منبع غنی از ویتامین

برنج عنبربو منبع غنی از ویتامین

برنج عنبربو یک منبع غنی از انواع مختلف ویتامین هایی است که بدن به صورت طبیعی به آنها نیاز دارد. ویتامین برنج عنبربو می تواند بخشی از نیاز روزمره بدن را تامین نماید. این برنج سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی مختلف از جمله ویتامین دی، کلسیم، فیبر، آهن، نیاسین و… می باشد. وجود این ویتامین ها، سبب تنظیم متابولیسم های بدن بوده و سلامت سیستم ایمنی بدن را به خوبی تامین می کند.

این برنج ویتامین های A و C را نیز در خود دارد. این ویتامین ها به صورت آنتی اکسیدان های طبیعی در بدن عمل نموده و آن را در برابر بیماری های مختلف محافظت می نماید. نقش آنتی اکسیدان های موجود در دانه های برنج در جلوگیری از آزادسازی رادیکال های خطرناک و بروز بیماری هایی چون سرطان به اثبات رسیده است.

ترکیبات موجود در برنج عنبربو خاصیت ضد التهابی دارد و در درمان بیماری های پوستی بسیار موثر است. به کمک این نوع از برنج می توان چین و چروک های پوستی را کاهش داده و پوستی شفاف و یکدست داشت. دانه های این برنج می تواند فعالیت انتقال دهنده های عصبی را تحریک کرده و از رشد و گسترش بیماری های چون آلزایمر جلوگیری نماید.

تولید کننده برنج عنبربو شمال

تولید کننده برنج عنبربو شمال

تولید کننده برنج عنبربو شمال توانسته است با برداشت محصولی با کیفیت بالا، علاوه بر جلب رضایت مشتریان و تامین نیاز بازار داخلی، مازاد محصول خود را به کشورهای همجوار نیز صادر نماید. عنبربو شمال با نام برنج چمپا در کشور شناخته می شود. علت این نامگذاری برای تشخیص این رقم از برنج از انواع برنج عنبربویی است که در جنوب کشور به خصوص در استان خوزستان کشت می شود.

چمپا از ار ارقام پربازده برنج های شمالی بوده و میزان مصرف آب در آن بسیار کمتر از انواع دیگر گونه های برنج محلی می باشد. تولید این برنج در سال های اخیر روند رو به رشدی را داشته است چرا که از نظر خصوصیات ژنتیکی مقاومت بسیار خوبی در برابر عوامل نامساعد طبیعی داشته و قادر است در هر نوع شرایط آب و هوایی به خوبی رشد کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما