نمایندگی فروش برنج عنبربو کیلویی

در حقیقت برنج عنبربو از نمونه برنج های مرغوب جنوب ایران می باشد و به دلیل عطر و طعم بی نظیری که داشته، همواره طرفداران زیادی را در سرتاسر ایران به خود اختصاص داده است. از این رو افراد زیادی تمایل به خرید این نوع از برنج را خواهند داشت و در همین راستا نمونه های مختلف این محصول از طریق نمایندگی فروش برنج عنبربو کیلویی در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت.

نمایندگی فروش برنج عنبربو کیلویی

مبارزه با چاقی با برنج عنبربو

مبارزه با چاقی با برنج عنبربو برنج عنبربو از برنج های محلی استان خوزستان بوده که از عطر و طعم بی نظیری برخوردار می باشد و در واقع به دلیل عطر مطبوعی که داشته با عنوان برنج عنبربو شناخته شده است. 

در حقیقت برنج عنبربو از لحاظ شکل ظاهری دانه های کوتاهی داشته که این امر منجر گردیده تا در زمان پخت برنج به خوبی قد نکشد. البته لازم به ذکر است که این نمونه برنج را می توان به صورت کته و آبکشی تهیه نمود. 

 این نوع برنج با آب کم و شور کشت می گردد و در واقع با توجه به شرایط کشتی که داشته در گروه های برنج سبک قرار گرفته است، به گونه ای که هضم آن بسیار آسان بوده و معده را اذیت نخواهد کرد.

همچنین برنج عنبربو از جمله برنج هایی بوده که در زمان کاشت دچار آفت های گیاهی نگردیده و در نتیجه برای تولید این نوع برنج از سموم و کود های شیمیایی استفاده نخواهد شد.

از این رو برنج عنبربو در گروه محصولات غذایی ارگانیک قرار گرفته است که برای سلامت بدن بسیار مفید می باشد.

و اما از دیگر ویژگی های برنج عنبربو باید گفت که از طبع گرمی برخوردار بوده و مصرف آن مخصوصا برای افرادی که دچار سوء هاضمه هستند، توصیه گردیده است.

از سویی دیگر برنج عنبربو دارای مقدار قابل توجهی فیبر، ویتامین B، ویتامین E و مواد معدنی می باشد و در واقع با مصرف این برنج لایه چربی در اطراف شکم تشکیل نمی گردد. از این رو دچار مشکلاتی نظیر چاقی با برنج عنبربو نخواهیم شد.

 همچنین مصرف برنج عنبربو موجب کاهش فشار خون و کاهش میزان تری گلیسیرید در خون گردیده و برای بیماران دیابتی بسیار مفید می باشد، زیرا مصرف روزانه آن باعث افزایش مقاومت بدن در برابر انسولین خواهد شد.

تولید کننده برنج عنبربو کیلویی

تولید کننده برنج عنبربو کیلویی  امروزه با گسترش صنعت کشاورزی، برنج عنبربو را می توان در کل استان خوزستان کشت نمود و در همین راستا تولید کننده برنج عنبربو، موفق گردیده تا نمونه های با کیفیت محصول خود را به طور گسترده تری، به کلیه نقاط ایران ارسال نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما