نمایندگی فروش برنج هندی صنعتی

برنج هندی صنعتی با رعایت استانداردهای بهداشتی تهیه می شود. این برنج ها بعد از پخت بسیار قد می کشند و طعم خوبی دارند. مردم کشورهای آسیایی بیشتر از غذاهای حاوی برنج استفاده می کنند.

این محصولات در بسته بندی متنوع به فروش می رسند. نمایندگی فروش برنج محصولاتی درجه یک ارائه می کند. برنج های هندی صنعتی یکی از پر فروش ترین نوع برنج ها به شمار می روند. 

نمایندگی فروش برنج هندی صنعتی

برنج هندی مفید برای بارداری

برنج هندی مفید برای بارداری برنج هندی مفید خوش پخت و خوش طعم است. این ماده غذایی خواص فراوانی برای سلامتی دارد. این نوع برنج برای افرادی که در زمان بارداری به سر می برند، مفید است و به رشد جنین کمک می کند. از جمله مواد غذایی که به زنان باردار برای وعده غذایی ناهار توصیه می شود، عبارتند از:

  1. برنج به همراه سالاد سبزیجات
  2. مرغ به همراه برنج
  3. ترکیب برنج و نعنا در کنار یک میوه یک غذای مقوی برای بانوان باردار است و مواد مورد نیاز بدن برای رشد جنین را تامین می کند.
  4. ترکیب نخود فرنگی یا انواع سبزیجات با برنج
  5. کوفته برنجی یکی از غذاهای خوش طعم و مقوی برای بانوان باردار است.

همچنین مواد غذایی حاوی برنج که برای وعده شام به افرادی که دوران بارداری را سپری می کنند، توصیه می شود، عبارتند از:

  • برنج و مرغی که با استفاده از روغن گیاهی تهیه شده باشد، در کنار یک کاسه ماست غذایی با ارزش غذایی بالا محسوب می شود.
  •  برنج و عدس در کنار انواع سبزیجات مانند اسفناج و سالاد که با انواع سبزی تهیه می شود، علاوه بر تامین پروتئین مورد نیاز بدن، ویتامین بدن را هم تامین می کند.

مصرف انواع برنج هندی زرد یا قهوه ای محدودیت سنی ندارد. طبق بررسی محققان افرادی که در طول بارداری برنج قهوه ای  میل می کنند، نوزادانی با هوش بالا به دنیا می آورند، همچنین مصرف آن موجب تقویت دستگاه ایمنی کودک می شود. برنج قهوه ای سرشار از مواد معدنی است و به افزایش رشد جنین کمک بزرگی می کند. این برنج ها از خواص بالایی نسبت به انواع دیگر برنج ها دارا هستند. خصوصا برنج قرمز، برای افراد مبتلا به کم خونی، بسیار مفید است.

قیمت خرید برنج هندی صنعتی

قیمت خرید برنج هندی صنعتی برنج هندی گونه های متنوعی دارند و نوع صنعتی یکی از انواع برنج های هندی به شمار می رود. قیمت خرید برنج به عوامل مختلفی از جمله کیفیت محصول، اندازه دانه ها، محل کشت، طرز کاشت و … بستگی دارد.

در صورت سفارش محصول در حجم بالا قیمت خرید برنج به طور قابل توجهی کاهش خواهد یافت. برنج های هندی صنعتی به صورت عمده عرضه می شوند و از قیمت های مناسبی برخوردار هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما