نمایندگی فروش برنج هندی عمده

فروش برنج هندی ۱۱۲۱ بصورت عمده و با قیمت ارزان توسط شرکت برنج سانی رایس برای خریداران و صادرات کنندگان برنج هندی و پاکستانی همچنین برنج ایرانی انجام می شود . برنج هندی عمده از کجا بخریم ؟ برای پاسخ به این سوال بایn گفت که برنج هندی و پاکستانی را از عمده فروشی های معتبر برنج خریداری کرد.

جدیدترین قیمت برنج آوازه در بسته 10 کیلویی

امروزه، برنج یکی از مهمترین و اصلی‌ترین محصولات تولیدی در صنعت کشاورزی به شمار می‌آید؛ زیرا که برنج یکی از مواد غذایی اصلی در وعده غذایی روزمره می‌باشد.

در میان انواع برنج موجود در بازار داخلی، برنج هندی پرفروش پرطرفدارتر از اقسام دیگر است. به همین دلیل نمایندگی برنج هندی باکیفیت به طور کاملاً مستقیم و بدون هیچ واسطه‌ای برنج هندی عمده را به بازار داخلی ارائه و به فروش می‌رساند.

قیمت خرید فروش برنج هندی عمده

برنج هندی چیست و انواع برنج آن کدامند؟

برنج هندی چیست و انواع برنج هندی

برنج هندی نوعی از برنج است که در کشور هندوستان کشت می شود و به این دلیل که این برنج در زمین های کشاورزی کشور هندوستان کاشت و برداشت می شود به برنج هندی معروف شده است .

برنج هندی دارای نوع ها و رقم های مختلفی است که از جمله آن می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1.  برنج هندی ۱۱۲۱
  2. برنج هندی استیم
  3. برنج هندی سیلان
  4. برنج هندی باسماتی
  5. برنج هندی IR64
  6. و غیره

عوامل موثر در قیمت گذاری برنج هندی

فواید مصرف برنج آوازه

در این مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی و بررسی پارامترهای مؤثر بر قیمت برنج هندی بپردازیم تا شما قادر باشید با آگاهی کامل و کافی به سهولت با در نظر گرفتن نیاز خود اقدام به انتخاب و خرید نمایید. فروش برنج هندی در بازار داخلی کشور با نوسانات قیمتی همراه می‌باشد که همواره عوامل مختلفی بر این نوسانات تأثیرگذار هستند. از مهمترین عوامل مؤثر می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. نوسانات ارزی
  2. میزان تقاضای بازار
  3. کیفیت برنج
  4. نوسانات قیمت سوخت

مرکز خرید اینترنتی برنج آوازه عمده

نوسانات ارزی:
این نکته حائز اهمیت است که همراه با بالا رفتن نرخ ارز، هزینه خریداری کردن برنج هندی در خارج از کشور افزایش یافته و همین امر سبب می‌شود که قیمت نهایی فروش در بازار داخلی به صورت مستقیم افزایش یابد.
میزان تقاضای بازار:
همواره، تقاضای بازار با توجه به سلیقه و نیازهای خریداران با نوساناتی در بازار مواجه است. جالب است بدانید که با بالا رفتن تقاضا و کاهش میزان موجودی برنج وارد شده بر قیمت فروش افزوده می‌شود.

اطلاع از قیمت برنج هندی در کشور
کیفیت برنج:
عوامل متعددی بر کیفیت برنج تولید شده به صورت چشمگیری تأثیرگذار می‌باشد که از مهمترین پارامتر مؤثر می‌توان تغییرات و چالش های آب و هوایی را نام برد. همچنین، نوع کود مصرفی،شیوه کشت محصول و آبیاری بر کیفیت آن اهمیت بسزایی دارد. کیفیت برنج با توجه به ویژگی های آن نظیر عطر، طول آن، دانه بلند، دانه کوتاه، دانه متوسط و میزان چسبندگی برنج سنجیده می‌شود.
نوسانات قیمت سوخت:
حمل و نقل محصول یکی از فاکتورهای مهم تعیین قیمت تمام شده به حساب می‌آید و از طرفی دیگر به قیمت سوخت مصرفی بستگی دارد. بنابراین چنانچه نوسانی در قیمت سوخت ایجاد شود، قیمت برنج هندی وارداتی نیز دچار تغییراتی می‌شود.
همچنین، لازم به ذکر است که تعرفه گمرکی نیز به عنوان عاملی مهم در تعیین قیمت برنج هندی وارداتی در نظر گرفته می‌شود.

نرخ مصوب برنج هندی عمده در بازار

صادرات عمده برنج دانه بلند با قیمت استثنائی

در حقیقت، می‌بایست قیمت فروش برنج هندی در بازار آزاد در مقایسه با نرخ مصوب برنج با نرخ ارز دولتی هیچ تفاوت قیمتی نداشته باشد و محصول با نرخ مصوب به دست مصرف کنندگان ازجمله خانوار برسد. لازم به ذکر است که مشتریان عزیز برای استعلام قیمت می‌توانند با مجموعه ما ارتباط برقرار نمایند.

فروش عمده برنج هندی طبیعت در ایران

فروش عمده برنج هندی طبیعت

فروش عمده برنج هندی طبیعت در ایران توسط شرکت برنج سانی رایس انجام می شود . برنج هندی طبیعت با کیسه سبز رنگ معروف خود در بازار داخلی و صادراتی خرید و فروش می شود . این برنج در وزن های ۱۰ و ۵ کیلوگرمی به متقاضیان برنج هندی ۱۱۲۱ عرضه می گردد.

برنج هندی طبیعت در حال حال از معروف ترین و پر فروش ترین برنج هندی در بازار ایران و حتی کشور های اطراف برخوردار است . شرکت برنج هندی طبیعت در حال حاضر بزرگترین واردکننده برنج هندی و پاکستانی در ایران است .

نمایندگی پخش برنج هندی در ایران

نمایندگی پخش برنج هندی در ایران

شرکت برنج سانی رایس تنها نمایندگی پخش برنج هندی در ایران می باشد که انواع برنج هندی ۱۱۲۱ و برنج های پاکستانی همچنین انواع برنج محلی ایرانی شامل برنج های استان خوزستان ، شمال مانند گیلان ، مازرندارن و استان لرستان را به صورت عمده و تناژ بالا به بازار داخلی و صادراتی عرضه می کند.

قیمت عمده انواع برنج پاکستانی

قیمت فروش خرید عمده برنج پاکستانی

برنج پاکستانی در چند سال اخیر وارد بازار کشور ایران شده است ، این برنج نسبت به برنج های وارداتی دیگر از جمله برنج هندی دارای قیمت مناسب تری می باشد . این موضوع باعث شده مشتریانی که به دنبال برنج ارزان قیمت هستند به این برنج پاکستانی رو بیاورند . البته لازم به ذکر است برنج پاکستانی از کیفیت پایین تری نسبت به برنج هندی برخوردار است .

فروش برنج هندی تناژ بالا در سراسر ایران

فروش برنج هندی تناژ بالا

فروش برنج هندی تناژ بالا و عمده در بازار ایران و حتی کشورهای همسایه از جمله کشورهای زیر توسط شرکت برنج سانی رایس با بهترین و ارزان ترین قیمت نسب به دیگر تامین کنندگان برنج هندی و برنج پاکستانی  انجام می شود :

  1. عراق
  2. افغانستان
  3. پاکستان
  4. ترکمنستان
  5. کویت
  6. و غیره

فروش برنج هندی در بندر عباس توسط شرکت سانی رایس

فروش برنج هندی در بندر عباس

خرید و فروش برنج هندی در بندر عباس بصورت کانتینری ۲۴ تنی با ارزان ترین قیمت بازار توسط شرکت برنج سانی رایس امکان پذیر است . همان طور که مستحضر هستید برنج هندی ۱۱۲۱ هندی توسط شرکت های کشتی رانی جمهوری اسلامی ایران بصورت کانتینر های ۲۴ تنی ۲۰ فوت از طریق پورت بندر عباس وارد بازار ایران می شود .

شماره تلفن تاجر هندی در ایران

شماره تلفن تاجر هندی در ایران

شماره تلفن تاجر هندی در سایت شرکت برنج سانی رایس در قسمت مشاوره و فروش موجود است . آقای وحید رشیدی تاجر برنج هندی ، پاکستانی و برنج ایرانی در بازار داخلی کشور ایران و بازار های بین المللی فعالیت می کند . ایشان با سابقه طولانی و تجربه زیاد در زمینه انواع برنج ایرانی و برنج خارجی همواره در خدمت خریداران ، بنکداری ها ، پخش ها و فعالین در بازار برنج می باشد .

بازرگانی برنج هندی ۱۱۲۱ در ایران

بازرگانی برنج هندی ۱۱۲۱ در ایران

شرکت برنج سانی رایس در زمینه بازرگانی برنج هندی ۱۱۲۱، سیلان ، استیم ، برنج پاکستانی ، برنج ایرانی و انواع برنج های خارجی و ایرانی امر خرید و فروش همچنین صادرات  را به صورت عمده در بازار داخلی کشور ایران و بازار صادراتی انجام می دهد .

شرکت برنج سانی رایس با داشتن کادری مجرب در زمینه خرید و فروش انواع برنج خارجی و ایرانی با ارزان ترین قیمت در خدمت خریداران ، بنکداران ، پخش ها و تمامی فعالین در بازار مواد غذایی می باشد .

فروش برنج هندی ارزان قیمت به صورت عمده

فروش برنج هندی ارزان قیمت به صورت عمده

فروش برنج هندی ارزان قیمت به صورت عمده و تناژ بالا از ۵ تن به بالا توسط شرکت برنج سانی رایس انجام می شود . شرکت ما به این صورت که برای مشتریانی که نمی توانند برنج هندی یا پاکستانی را به صورت کانتیر ۲۴ تنی از بندر عباس خریداری کنند ، انبارهایی را در شهرهایی همچنون تهران ، اصفهان و شیراز در نظر گرفته است که حداقل این مشتریان عزیز ۵ تن برنج خرید کنند .

6

  1. سلام ….شما نماینده فروش درکرمان دارین واعطای نمایندگی درشهرکرمان برای شما امکان دارد ….ممنون

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما