نمایندگی فروش برنج پاکستانی باسمتی

برنج باسمتی در واقع مرغوب ترین نوع برنج پاکستانی است که دارای عطر و طعم عالی، ظاهری کشیده و بسیار خوش پخت می باشد که در گذشته تاکنون در کشور پاکستان کشت می شود. نمایندگی فروش برنج پاکستانی باسمتی این محصول را با کیفیت مرغوب و قیمت ویژه و ارزان به فروش می رساند.

نمایندگی فروش برنج پاکستانی باسمتی

روش های نگهداری از برنج پاکستانی باسمتی

روش های نگهداری از برنج پاکستانی باسمتی برای نگهداری از برنج پاکستانی باسمتی لازم است یک سری نکات رعایت شود تا این محصول دچار آفت نشود و همچنان کیفیت آن حفظ شود.

لازم است این محصول به دور از نور خورشید و در جای خشک و خنک نگهداری شود زیرا نور خورشید باعث خرد و بی کیفیت شدن این نوع برنج می شود.

لازم است برای نگهداری طولانی مدت یه حبه سیر، فلفل تند، میخک، آهن، برگ گردو و غیره را به برنج اضافه کنید تا از آفت زدگی برنج جلوگیری شود.

برای نگهداری کیسه های برنج آنها را به دیوار و یا در روی زمین قرار ندهید زیرا این کار ممکن است سبب نفوذ رطوبت به داخل کیسه برنج شود.

بهتر است این محصول در کیسه های نخی نگهداری شود زیرا کیسه های نخی بهترین انتخاب برای نگهداری این نوع برنج در مقایسه با سایر انواع کیسه هستند.

بازرگانی برنج پاکستانی باسماتی

بازرگانی برنج پاکستانی باسماتی بازرگانی برنج پاکستانی باسماتی این محصول را با قیمت ویژه و استثنایی به صورت عمده و در حجم بالا عرضه می کند.

برنج پاکستانی باسمتی به صورت سنتی در این کشور کشت می شود و معنی کلمه بسمتی به معنای خوشبو است که به دلیل کیفیت عالی و عطر خاص به این نوع برنج گفته می شود.

این نوع برنج در مقایسه با سایر انواع برنج دارای عطر بهتری است و هنگام پخت ظاهر دل پسند دارد.

این محصول بسیار خاص است و با توجه به کیفیت مناسب و قیمت ارزان در بازار ایران بسیار مورد استقبال خریداران و مصرف کنندگان  می باشد.

برنج پاکستانی دانه بلند با توجه به پخت مناسب و طعم عالی طرفداران زیادی دارد که در شهر های مختلف کشور این محصول را با توجه به قیمت مناسبی که دارد خریداری می کنند.

خریداران عمده برای بهره مندی از خرید ویژه و ارزان این محصول در صورت عدم دسترسی به این بازرگانی ها می توانند به راحتی و با قیمت بسیار مناسب ان را با حذف واسطه گران سفارش دهند.

 مشتریان عمده برای بهره مندی از خرید ویژه و ارزان محصولات با کیفیت و درجه یک می توانند با ثبت سفارش این محصول آن را در گمترین زمان دریافت کنند.

ضمن اینکه تمامی خریداران در سراسر کشور می توانند این محصول را سفارش دهند تا با کمترین هزینه حمل و نقل برای آنها ارسال گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما