نمایندگی معتبر برنج هندی سبوس دانه

برنج هندی یکی از بهترین و محبوب ترین انواع برنج است که با دانه های بلند و متمایزش و همچنین طعم بسیار خوشمزه و عالی و ویژگی های بسیار بی نظیری که دارد در میان مردم بسیار معروف و شناخته شده است. این برنج بیشترین مصرف را در انواع تالارها، رستوران ها و منازل دارد و برای آشپزی و پخت انواع غذاهای مختلف بسیار به کار می رود. فروش انواع برنج هندی سبوس دانه به صورت کاملا سالم و ارگانیک با بهترین بسته بندی های معتبر و با عالی ترین کیفیت و نرخ های مناسب و مقرون به صرفه انجام می شود.

نمایندگی معتبر برنج هندی سبوس دانه

مضرات سرب برنج هندی چیست؟

مضرات سرب برنج هندی چیست؟ مضرات سرب برنج هندی چیست؟ برنج هندی علاوه بر مزایای بی شماری که دارد ممکن است آلوده به سرب باشد، سرب یکی از فلزات سنگین و بسیار خطرناک است که از بدن دفع نمی شود و باعث بیماری هایی چون انواع سرطان، چربی کبد، اختلالات عصبی، التهاب مفاصل، آسیب به کلیه و کبد و باعث ریزش مو می شود.

برای گرفتن سرب برنج باید آن را چند بار خوب شست و شو داده و آن را در آب بخیسانید، سپس برنج آماده پخت و مصرف می شود و می توان آن را با خیالی آسوده مصرف نمود.

بهترین نوع برنج هندی دارای دانه های با کیفیت بوده و رنگی تقریبا کدر و متمایل به نباتی را دارا می باشد، این برنج عطر و بویی دل پذیر  دارد و خواص و طعم بی نظیرش بسیار زبانزد است.

برنج با کیفیت هندی پختی بسیار عالی و آسان و راحت دارد و به دلیل مزایای مخصوص و کیفیت بسیار بالا و درجه یک در انواع مهمان پذیرها که به ذائقه مشتری بسیار اهمیت می دهند، برای طبخ انواع غذا بسیار استفاده می شود.

هر ساله واحدهای صنعتی و کارخانجات مختلف مواد شیمیایی و پساب های خود را به زمین های کشاورزی می ریزند، همچنین از کودهای شیمیایی مختلفی برای باروری خاک گیاهان مختلف از جمله گیاه برنج بهره می برند.

ممکن است سموم مختلف و انواع مواد شیمیایی و فلزات مانند سرب به خاک نفوذ کنند و تغذیه گیاه از این خاک ها باعث ورود سموم و سرب به داخل گیاه شود، بنابراین ممکن است این برنج ها سرب داشته باشند که باید این فلز را با شست و شوی زیاد برنج حذف نمود.

این برنج دارای ویتامین های مختلف مانند ویتامین آ، املاح معدنی فراوان، آهن، فیبر، نشاسته و سرشار از ‌قندهای طبیعی است که برای درمان انواع امراض مانند دیابت و بیماری های گوارشی بسیار موثر بوده و ارزش تغذیه ای بالایی دارد.

هزینه خرید برنج هندی سبوس دار

هزینه خرید برنج هندی سبوس دار برای بسیاری از خریداران و مشتریان قیمت محصول بسیار با اهمیت است، برنج دانه درشت هندی نسبت به کیفیت و مزایا و ویژگی هایی که دارد از قیمت های اقتصادی، مناسب و مقرون به صرفه ای برخوردار است.

می توان نسبت به خرید برنج هندی ممتاز و انواع برنج هندی کالیجیرا با قیمت پایین اقدام نمود، هزینه خرید برنج هندی سبوس دار به عوامل و فاکتورهای مختلفی بستگی دارد از جمله:

  • میزان کیفیت و مرغوبیت محصول
  •  حجم های مشخص و تعیبن شده آن
  • نوع بسته بندی کالا
  • وارداتی و صادراتی بودن برنج
  • میزان عرضه و تقاضا 
  • نوسانات بازار 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما