واردات عمده برنج هندی طبیعت

برنجی که در کشور تولید می شود کفاف نیاز ها و مصارف جامعه را نداده و لذا باید واردات این محصول به کشور انجام گیرد. یکی از برنج های وارداتی برنج هندی طبیعت می باشد که دانه بلند و باکیفیت بوده و از نظر پخت بسیار عالی می باشد. این برنج توسط بازرگانی ها در سراسر کشور پخش و توزیع می گردد و خریداران می توانند مستقیم به این مراکز رفته و محصول را خریداری نمایند.

واردات عمده برنج هندی طبیعت

خواص برنج هندی برای پوست

خواص برنج هندی برای پوست در کشور هایی چون چین و کشور های آسیای جنوبی برنج مصرف زیادی دارد و این محصول را به عنوان یک ماده طبیعی و ارگانیک ضد پیری پوست می دانند.

از برنج، آب برنج و آرد برنج ماسک هایی درست می کنند که در جلوگیری از پیری زود رس، آفتاب سوختگی، برطرف کردن لکه های پوست، جوان سازی پوست، زیبا سازی و سفید کردن پوست کاربرد دارد.

برنج و برنج گلنوش قرمز به طور طبیعی دارای آنتی اکسیدان هایی می باشد که مانع از پیری زودرس می شود. این آنتی اکسیدان ها باعث از بین رفتن چین و چروک های پوست می شود و پوستی شاداب و زیبا را برای فرد به ارمغان می آورد.

برنج علاوه بر از بین بردن چین و چروک و جلوگیری از پیری زود رس خواص و مزایای زیاد دیگری نیز دارد. پیشگیری از آلزایمر، پیشگیری از سرطان، افزایش دهنده هورمون های جنسی، جلوگیری از دیابت، درمان روده تحریک پذیر، درمان اسهال، کنترل فشار خون، لاغری و… از خواص برنج هندی محسوب می شود.

اسید فیتیک ترکیب دیگری است که در سبوس برنج وجود دارد و باعث می شود سلول های پوستی تحریک شده و رشد نمایند و موجب سلامت و زیبایی پوست گردد.

همچنین آنتی اکسیدان و ویتامین موجود در برنج و سبوس آن باعث می شود پوست مرطوب نگه داشته شود.

بر خلاف تصور عده ای که معتقدند پروتیین فقط در گوشت وجود دارد برنج غنی از پروتئین می باشد که خوردن آن باعث تقویت پوست می گردد.

 

مرکز عرضه برنج هندی طبیعت

مرکز عرضه برنج هندی طبیعت برنج طبیعت و برنج لنجان اصفهان یکی از مهم ترین و معروف ترین تولیدات کشور هندوستان به شمار می رود و این کشور جزء بزرگترین کشور های تولید کننده این برنج محسوب می شود.

واحد ها و مراکز فروش ما عرضه کننده برنج طبیعت به مشتریان و خریداران در سطح شهر ها می باشد. خریداران می توانند این محصول را به صورت مستقیم و حضوری از مراکز ما خریداری نمایند. با خرید مستقیم از این مراکز و حذف کردن واسطه ها می توانید این محصول را با قیمت تمام شده کمتری تهیه نمایید.

همچنین با مراجعه به سایت های فروش ما که در زمینه عرضه برنج هندی فعالیت دارد می توان این محصول را به صورت اینترنتی سفارش داد و سپس اقدام به تهیه و خریداری محصول نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما