واردات عمده برنج پاکستانی اعلا

برنج از جمله محصولاتی است که از قدیم الایام مورد استفاده مردم قرار گرفته است و از مواد غذایی ثابت به حساب می آید.
برنج پاکستانی اعلا با بالاترین کیفیت و مرغوبیت در بسته بندی های متنوع و شیک از کشور پاکستان به صورت عمده وارد کشور می شود و توزیع کنندگان، این محصولات را به صورت مستقیم و غیر مستقیم در اختیار مشتریان و خریداران محترم قرار می دهند.

واردات عمده برنج پاکستانی اعلا

پتاسیم و سدیم موجود در برنج

پتاسیم و سدیم موجود در برنج خواص و فواید برنج بر هیچ کسی پوشیده نیست و چه بسا مصرف منظم آن به سلامت هر چه بیشتر بدن کمک شایانی می کند.

در برنج املاح و مواد معدنی فراوانی یافت می شود؛ فیبر، کلسیم، فسفر، ید، روی، آهن، منگنز، منیزیم، ویتامین های گروه B، ویتامین C، ویتامین D، ویتامین E و … به وفور در آن وجود دارد.

پتاسیم و سدیم موجود در برنج پاکستانی به استحکام و رشد استخوان ها، تقویت سیستم ایمنی بدن و افزایش متابولیسم بدن کمک می کند که در نتیجه آن از ابتلا به بیماری های مستعد مانند سرطان، کم خونی، کلسترول بالا خون و غیره جلوگیری می نماید.

برنج پاکستانی علاوه بر خواص شگفت انگیز، قیمت مناسب و ارزانی نیز دارد که بر محبوبیت آن می افزاید؛ البته ناگفته نماند هر چه کیفیت و مرغوبیت برنج بیشتر باشد به طبع به قیمت آن نیز افزوده خواهد شد.

این محصولات به صورت دو بار کشت و در مزارع حاصلخیز تولید و با استفاده از پیشرفته ترین ماشین آلات و ابزارآلات کشاورزی در کارخانجات صنعتی فرآوری و آماده عرضه به بازار می گردند.
همچنین از لحاظ کیفیت، اندازه دانه، رنگ و پخت، عدم وجود ناخالصی در آن توسط کارشناسان مجرب در این حوزه بررسی می شوند بنابراین نگرانی بابت کیفیت پایین آنها نخواهیم داشت.

مرکز خرید برنج پاکستانی اعلا

مرکز خرید برنج پاکستانی اعلا مرکز خرید برنج پاکستانی اعلا، مرغوب و با کیفیت ترین محصولات را با قیمتی ارزان و به صرفه به صورت مستقیم و عمده در دسترس خریداران محترم قرار می دهد.

همانطور که می دانید اگر محصولات را به صورت مستقیم و عمده خریداری نماییم از صرفه اقتصادی بهتری نسبت به خرید جزئی و غیر مستقیم برخوردار است چرا که فقط بین خریدار و تولید کننده خرید و فروش صورت می گیرد و واسطه گران هیچ دخالتی در معامله ندارند.

در این مراکز، برنج در بسته بندی های 10 کیلویی، 20 کیلویی و بیشتر قابل خریداری هستند و قدرت خرید خوبی به خریداران داده است تا با توجه به نیاز و مصرف نسبت به خرید اقدام نمایند.

در زیر به برخی از مزایای خرید برنج پاکستانی مرغوب به صورت مستقیم و بی واسطه می پردازیم:

  • خرید آسان و سریع
  • صرفه جویی در زمان و هزینه
  • کیفیت برتر
  • قیمت ارزان و مناسب
  • تنوع بالا و دسترسی آسان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما