پخش برنج عنبربو در تهران با عالی ترین قیمت

برنج عنبر بو از سری برنج های معطر و خوش عطر و طعم در بازار می باشد که پخش این برنج معمولا در استان تهران و نیز سایر استان ها انجام می گیرد.

معمولا مشتریان برنج عنبر بو خرید این برنج را به صورت عمده انجام داده که همین موجب مقرون به صرفه تر شدن قیمت آن خواهد شد.

قیمت برنج عنبر بو بسیار مناسب و ارزان قیمت است و در بازار تقریبا از ۲۵۰ هزار تومان تا ۳۵۰ هزار تومان می باشد

پخش برنج عنبر بو در تهران

سبوس برنج عمده

استان تهران از جمله مکان هایی است که پخش برنج عنبر بو در آن جا رایج می باشد.

برنج عنبر بو از برنج هایی است که مقاوم در برابر کم آبی و خشک سالی می باشد و عطر و بوی ن قابل مقایسه با هیچ برنجی نمی باشد.

برنج عنبر بو دو نوع شمالی با نام چمپا و نیز نوع جنوبی می باشد که معمولا برنج چمپا دارای طبع سرد و برنج عنبر بوی جنوب دارای طبع گرمی می باشد .

امروزه با شناخته تر شدن برنج های عنبر بو پخش و فروش ن ها بسیار رونق گرفته است به طوری که اکثر مردم به خرید عمده و تناژ بالای این برنج از مراکز تولیدی و فروش این محصول می پردازند.

خرید عمده برنج عنبر بو در تهران

خرید برنج عنبر بو و چمپا

شرکت ها و نمایندگی های بسیاری در تهران و نیز سایر استان ها در زمینه فروش عمده و جزئی این محصول فعالیت می نمایند و برخی نیز با صادرات این برنج به کشور های همسایه از سود آوری بالایی بهره برده و موجب تامین سرمایه در کشور خواهند شد.

دانه های برنج عنبر بو کوتاه و چاق می باتشد و برخی برای تهیه ی این برنج با کیفیت آن را به صورت ترکیبی با برنج دانه بلند تهیه می نمایند.

خرید و فروش عمده برنج عنبر بو معمولا در کیسه های ۱۰ کیلویی انجام می گیرد که همین از عوامل مقرون به صرفه تر شدن قیمت خریدئ این برنج خواهد بود.

مزایای تهیه و خرید برنج عنبر بو

پخش عمده برنج و حبوبات تبریز

برنج عنبر بو از مزایای فوق العاده ای در خود بهره می برد که از مزیت های معروف آن عطر و بوی این نوع برنج می باشد که علت نام گذاری آن به نام عنبر بو عطر بی نظیر این برنج می باشد.

برنج عنبر بو در ابتدای کشت در شالیزار های استان خوزستان در شهر های شوشتر و اهواز کاشته می شد و با شناخته تر شدن کیفیت و طعم مرغوب آن خرید و فروش آن به وفور انجام می گیرد.

از دیگر مزایای خرید برنج عنبر بو برای افراد دارای بیماری دیابت مقاومت آن در برابر انسولین می باشد که همین ویژگی موجب کنترل قند خون در افراد دیابتی خواهد شد.

برنج عنبر بو از ویتامین های گروه B و E و نیز فیبر و مواد معدنی بهره می برد.

 

صادرات و قیمت برنج عنبر بو در تهران: قیمت برنج عنبر بو در مقایسه با سایر برنج های موجود در بازار بسیار مناسب است و عوامل متعددی در قیمت این برنج موثر می باشد مانند نرخ ارز ، میزان عرضه و تقاضا ، حجم صادرات و واردات این برنج ، هزینه انبار داری و بسته بندی محصول و … ، برخی از قیمت های برنج عنبر بو به شرح زیر می باشد :

  • برنج عنبر بو طلای سفید خوزستان هر بسته ۱۰ کیلویی ۲۵۰ هزار تومان
  • برنج عنبر بو درجه ۱ سفید شده ۱۰ کیلو ۲۸۰ هزار تومان
  • برنج عنبر بو معطر هر بسته ۱۰ کیلویی ۳۵۰ هزار تومان در ازای هر بسته

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما