پخش عمده برنج هندی دانه بلند

برنج هندی نوعی برنج مصنوعی است که در کشور هند تولید می شود و به بسیاری از کشورهای جهان صادر می شود، در ایران نیز جزو اصلی سفره ی بسیاری از مردم است. این محصول انواع مختلفی دارد که در بسته بندی های مختلف وارد بازار ایران شده است و از بازار پسندی بالایی برخورد است، علت آن هم ری کشی بسیار زیاد دانه های برنج و ارزان بودن قیمت آن است. پخش عمده برنج هندی دانه بلند با قیمت مناسب تری نسبت به سایر برنج های خارجی انجام می شود.

پخش عمده برنج هندی دانه بلند

روش از بین بردن سرب برنج هندی

روش از بین بردن سرب برنج هندی در بعضی نقاط آب فاضلات و آب های آلوده به زمین های کشاورزی راه پیدا می کنند و همچنین کشاورزان برای باروری خاک از کود شیمیایی زیادی استفاده می کنند که باعث می شود فلزات سنگین زیادی مانند سرب وارد خاک وسپس وارد محصول غذایی شود و از این راه به بدن انسان برسد.

این فلزات در بدن انسان دفع نمی شوند و در بافت های بدن و عضلات و مفاصل رسوب می کنند و باعث ایجاد بیماری های فراوانی مانند پوکی استخوان، التهاب مفاصل، سقط جنین، اختلالات عصبی و تنفسی، آسیب به کلیه و کبد، انواع سرطان و غیره می شوند. از این رو باید مقدار آن ها را تا حدودی کاهش بدهیم.

برنج هندی نیز دارای  مقداری سرب است که می توان مقدار آن را تا حدود زیادی کاهش داد. از عادت های ایرانیان در آشپزی خیساندن برنج است که در این زمینه بسیار کمک می کند. بهتر است برنج هندی را شب قبل از پختن خیس کنید و قبل از پخت چند بار شست و شو دهید تا آب آن صاف شود و حدود پنج برابر برنج آب روی آن بریزید و بعد از جوشیدن آن را آبکش کنید. 

حراجی برنج هندی دانه بلند

حراجی برنج هندی دانه بلند برنج هندی انواع گوناگونی دارد که تولید آن، صنعت اصلی و سود آور این کشومحسوب می شود و در بسیاری از نقاط جهان از آن استفاده می شود. در ایران نیز این محصول به دلیل قیمت ارزان، ری کشی بسیار بالا و ظاهر زیبایی که پس از پخت دارد و طعم خوب آن نسبت به برنج های خارجی وارداتی بازار فروش بسیار خوبی دارد.

انواع مختلف این محصول مانند برنج هندی 21 و برنج هندی استخوانی غالبا در بسته بندی های ده کیلویی در بازار وجود دارند و معمولا در مجالس بزرگ و مهمانی ها از آن ها استفاده می شود. همچنین می توان این محصول را با برنج های ایرانی مخلوط کرد، چون باعث می شود برنج ایرانی شفته نشود و ظاهر دون دون و زیباتری داشته باشد.

حراجی برنج هندی دانه بلند این محصول را به صورت عمده و خرده با قیمت بسیار ارزان تر از سایر محصولات خارجی عرضه می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما