پخش کننده برنج چمپا شادگان

برنج چمپا شادگان یکی از انواع برنج های جنوبی است که سرشار از خواص آنتی اکسیدانی است. پخش کننده این برنج به ارائه انوع برنج های در سراسر ایران و بیش تر از همه در شهرهای جنوبی می پردازد و افراد می توانند براحتی برنج مورد نظر خود را در هر جایی از ایران، تهیه نمایند.

پخش کننده برنج چمپا شادگان

خاصیت آنتی‌ اکسیدانی برنج چمپا

خاصیت آنتی‌ اکسیدانی برنج چمپا

برنج، یکی از غذاهای اصلی در رژیم غذایی بیش تر جمعیت جهان است و نقش مهمی در غلظت آنتی اکسیدان های مورد نیاز روزانه بدن دارد. 

 مولکول هایی که دارای فعالیت آنتی اکسیدانی موجود در برنج هستند، شامل موارد زیر هستند:

  1. اسیدهای فنولیک
  2. فلاونوئیدها
  3. آنتوسیانین ها
  4. پروتانتوسیانیدین ها
  5. توکوفرول ها 
  6. توکوترینولول ها

پلی فنول که یک ترکیب آنتی اکسیدانی است، در غذاهای متنوعی از جمله میوه، سبزیجات و غلات یافت می شود و غلظت و انواع ترکیبات به دلیل عوامل ژنتیکی، عوامل محیطی و شرایط فرآوری در بین غذاهای مختلف، متفاوت است. بنابراین بسته به نوع و مقدار غذایی مصرفی، مقدار پلی فنول موجود در رژیم غذایی و اثر آنتی اکسیدان بخشی آن متنوع است.

 ترکیبات فنولی موجود در برنج، به شکل محلول و نامحلول وجود دارد و فرم محلول آن 38٪ تا 60٪ متغیر است. آنتی اکسیدان موجود در برنج قهوه ای بیش تر از برنج سفید است.

رژیم غذایی سرشار از آنتی اکسیدان ها، خطر ابتلا به بسیاری از بیماری ها، از جمله بیماری های قلبی و برخی سرطان ها را کاهش می دهد. آنتی اکسیدان ها، رادیکال های آزاد موجود در بدن را از سلول ها می گیرند و از آسیب های ناشی از اکسیداسیون جلوگیری می کنند. رادیکال های آزاد مولکول هایی هستند که بدن شما را تجزیه می کنند. عواملی که تولید رادیکال های آزاد در بدن را افزایش می دهند، می توانند داخلی باشند، مانند التهابات و یا خارجی باشند، مثل آلودگی یا قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش و دود سیگار.  

 خاصیت آنتی‌ اکسیدانی برنج زبانزد خاص و عام است و می تواند در رفع بیماری های زیر کمک کننده باشد:

  • آرتروز
  • سکته مغزی
  • بیماری های تنفسی
  • مشکلات سیستم ایمنی
  • آمفیزم
  • بیماری پارکینسون
  • مشکلات التهابی 

همچنین افرادی که تحرک بسیاری دارند، بهتر است که از برنج چمپا استفاده نمایند. 

نمایندگی فروش برنج چمپا شادگان

نمایندگی فروش برنج چمپا شادگان

بازار فروش برنج چمپا به دلیل استفاده زیادی که از آن می شود، بسیار خوب است و افراد می توانند براحتی برنج مورد نیاز خود را در هر جای ایران خریداری نمایند.

نمایندگی های فعالی را در سراسر ایران داریم که به فروش این برنج می پردازند و افراد می توانند حتی آن را به صورت عمده هم تهیه نمایند که در این صورت از مزایای خرید هم بیش تر بهره خواهند برد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما