آخرین قیمت برنج هندی محسن عمده

برنج هندی محسن عمده یکی از شناخته شده ترین برنج های مصرفی بازار داخل ایران می باشد، که آخرین قیمت آن بر اساس آخرین بار وارداتی مشخص شده است. البته مشتریان می توانند قیمت دقیق این محصول در تناژ های عمده را از طریق کارشناسان فروش مطلع شوند، فلذا بهتر است بعد از تماس درخواست قیمت برنج هندی محسن عمده را ذکر کنید.

آخرین قیمت برنج هندی محسن عمده

ارزش غذایی 100 گرم برنج هندی

ارزش غذایی 100 گرم برنج هندی برنج یکی از با ارزش ترین و پر مصرف ترین مواد غذایی می باشد که خوردن روزانه اش در بین خانواده های ایرانی بسیار رواج دارد و به همین دلیل می باشد که باید در مورد ارزش غذایی این غذا اطلاع داشته باشیم.

در جدول ارزش غذایی برنج هندی و سایر برنج ها گروهی از مواد و ترکیبات مختلف را در 100 گرم می بینیم که در اینجا به آن ها اشاره ای می کنیم. قابل ذکر است که تمامی اعدادی که گفته می شود برای 100 گرم می باشد.

مهمترین ماده موجود در برنج کالری آن می باشد که در حدود 130 می باشد. همچنین کل میزان چربی موجود در برنج در حدود سه دهم گرم می باشد. این چربی شامل چربی اشباع، چربی چند غیر اشباع و چربی تک غیر اشباع می باشد. همچنین میزان کلسترول موجود در آن صفر است و این غذا به دلیل نداشتن کلسترول برای بیماران قلبی بسیار مناسب می باشد.

میزان پتاسیم و کربوهیدرات موجود در آن مهم می باشد و در حدود 30 الی 35 می باشد. پروتئین آن نیز در حدود 3 گرم است و البته برنج دارای قند بالایی نمی باشد. از میان انواع ویتامین ها نیز ویتامین ب 6 دارای بیشترین میزان در برنج است که در حدود پنج درصد می باشد و البته آهن حدود یک درصد و منیزیم حدود سه درصد نیز دارد.

بازار فروش برنج هندی محسن عمده

بازار فروش برنج هندی محسن عمده ایرانی ها استقبال خوبی از برنج هندی محسن نشان داده اند. بازار فروش برنج هندی در شرکت های پخش، و برای استفاده در تالار ها، رستوران ها، بسیاری از بیمارستان ها، کارخانه ها و در نهایت برای مصرف روزانه خانواده های ایرانی می باشد.

اما برای فروش این محصول شاید سایت بهترین مسیر باشد تا خریدار برنج محسن بتواند از مسیر های دور حتی فروشنده های معتبر را بیابد و برای خرید با آن ها وارد مذاکره شود. 

گاهی اوقات بازار فروش این محصول حتی می تواند کشور های همسایه نیز باشد. یعنی صادر کنندگان می توانند این محصول را از فروشگاه های اینترنتی خرید کنند و آن را وارد چرخه صادرات مجدد به هر کشور دیگری بکنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما