آیا برنج عنبربو گرم است یا سرد

برنج عنبربو موجود در بازار دارای تنوع بسیار بالایی در برند می باشد. صادرات این نوع برنج به سایر کشورها توسط سایت شرکت بازرگانی سانی رایس انجام می شود. قیمت مناسب این برنج یکی دیگر از دلایل استقبال مشتریان داخلی بوده است.

طرز پخت برنج عنبربو با کیفیت

طرز پخت برنج عنبربو با کیفیت

طرز پخت برنج عنبربو برای بسیاری از مشتریان آسان می باشد. طرز پخت این نو برنج سخت نیست و خوش پخت است و قطعا رضایت شما را جلب می کند و این برنج به قدری خوش طعم است که با یک بار چشیدن تفاوتش را حس می کنید. این برنج سبک است و معده را اذیت نمی کند و می توان آن را بصورت آبکشی یا کته استفاده کرد. در پاسخ به این سوال که برنج عنبربو گرم است یا سرد باید اشاره کرد که این برنج دارای طبع گرمی می باشد.

طبع برنج عنبربو جنوب

طبع برنج عنبربو جنوب

این برنج از لحاظ فیزیکی کوتاه قد است و عطر و بوی خیلی زیادی دارد و از لحاظ قیمت نیز نسبت به اکثر برنج های داخلی و خارجی بصرفه تر است.

در زمان تولید برنج عنبربو از هیچ نوع ماده افزودنی و ماده شیمیایی استفاده نمیشود و به همین دلیل یک محصول کاملا طبیعی و اورگانیک میباشد و هیچگونه ضرری برای سلامت ما در پی ندارد.طبع برنج عنبربو نسبت به برنج شمال از سردی کمتری برخوردار است به همین علت به طبع گرم معروف است.

آیا میدانید برنج عنبربو گرم است یا سرد؟

آیا میدانید برنج عنبربو گرم است یا سرد؟

تولید و کشت این برنج در استان های جنوبی کشور بسیار رایج می باشد. برنج عنبربو کاملا ارگانیک است و بدون سموم مضر کشت شده است.این برنج با دستگاه های مدرن، شالیکوبی و سورت شده است.

به این دلیل کمترین میزان برنج شکسته در آن پیدا می شود. با وجود دستگاه های لیزری، دانه های له شونده در آن به مقدار زیادی جدا میشود، و تفاوت عمده این برنج در پخت به همین علت است.از خود بپرسید آیا برنج عنبربو گرم است یا سرد ؟ برنج عنبربو دارای طبعی گرم است. برنجی با کیفیت، ارگانیک و بدون هر گونه سم و کود شیمیایی که از عطر و طعم فوق‌العاده‌ای برخوردار هست.

خواص فوق العاده برنج عنبربو

خواص فوق العاده برنج عنبربو

برنج عنبربو دارای خواص درمانی بسیاری می باشد. مصرف برنج عنبر بو برای افرادی که دچار سوءتغذیه شدید هستند بسیار مفید است. همچنین موجب کاهش تری‌گلیسرید خون و فشارخون می‌گردد و نیز باعث افزایش مقاومت نسبت به انسولین می‌گردد و برای بیماران دیابتی بسیار مفید است.

برنج عنبربو سرشار از فیبر، ویتامین ب و ای و مواد معدنی مغذی است. این برنج دارای فیبر و ویتامین B به مقادیر بسیار زیاد است. بسیار سبک بوده و هضم آن بسیار آسان است.

فروش برنج عنبربو با کیفیت

فروش برنج عنبربو با کیفیت

مراکز فروش بسیاری در بازار عرضه انواع برنج عنبربو را به عهده دارند. برنح عنبربو با کیفیت بصورت مستقیم از تولیدکننده خریداری شده و در بسته بندی های ۱۰ کیلویی در اختیار مشتریان قرار داده می شود. فروش برنج عنبربو به دو روش مجازی و در بستر اینترنت و همچنین فروش حضوری در فروشگاه های سراسر کشور انجام می شود. این برنج مشتریان بسیاری را به خود جلب نموده است و موجب رونق بازار تولید شده است.

 

3

  1. ممنون از راهنمایی تون من خودم نخریدم ولی پسرم از این نوع برج زیاد استفاده می کنند ورضایت کامل ودارند

  2. با سلام من امروز خریدم باهاش استانبولی درست کردم
    عطر و مزه فوق‌العاده داره
    قیمتش هم خوبه ۶۵۰۰۰

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما