بازار خرید برنج چمپا ارگانیک

برنج از اقلام بسیار رایج در خانه هر ایرانی است. اکثر مردم جهان حداقل در یک وعده از غذای خود از برنج استفاده می کنند. اما برنج چمپا ارگانیک، جزء برنج های جنوبی ایرانی است که در آن از هیچ ماده شیمیایی استفاده نشده است و از طبع گرمی برخوردار است. بازار خرید این برنج بیش تر از همه در نواحی جنوبی است و طرفداران نسبتا زیادی هم دارد.

بازار خرید برنج چمپا ارگانیک

شیوه نگهداری برنج چمپا در منزل

شیوه نگهداری برنج چمپا در منزل بهترین شیوه نگهداری برنج نپخته به این صورت است که آن را در یک ظرف محکم بدون هوا و در مکانی خنک و خشک نگهداری کنید. اگر برنج شما قبلاً پخته شده است، آن را در یخچال یا فریزر نگهداری کنید تا از خراب شدن آن جلوگیری شود.  

برای نگهداری از برنج خشک، استفاده از یک ظرف پلاستیکی، شیشه ای یا فلزی بسیار مناسب است.  برنج ها را درون این ظروف قرار دهید و محکم در آن را ببندید. 

هستند افرادی که برای نگهداری برنج، از کیسه استفاده می کند که در این صورت حتما باید هوا را کاملا از آن خارج کنند. این امر به افزایش عمر مفید برنج کمک خواهد کرد.

 برنج ها را در یک کمد یا فضای خنک و خشک نگهداری کنید؛ چرا که این امر به محافظت از برنج در برابر نور و رطوبت کمک می کند.  

 از طرفی هم برای نگهداری از برنج به مدت طولانی باید از برخی آفت کش ها در آن استفاده کنید، اما بهترین دوای آن برای جلوگیری از آفت زدگی و یا از بین بردن آفت آن استفاده از انواع فلفل های تند است که در این امر بسیار کمک کننده است.

استفاده از انواع کیسه های پارچه ای هم بسیار کمک کننده در افزایش طول عمر برنج ذخیره شده ما خواهد بود اما به شرطی که جنس کیسه پارچه ای، کاملاً از نخ طبیعی باشد و در آن از پلاستیک استفاده نشده باشد. 

برای استفاده از برنج بهترین گزینه این است که به مقدار مصرف یک هفته خود، برنج را در یک ظرف دیگر نگهداری کنید و بقیه برنج ها را در کیسه نخی نگهداری کنید.

ظرف شیشه ای مات هم یک گزینه بسیار مناسب برای نگهداری برنج می باشد. این نوع از ظروف به هیچ وجه عطر و طعم برنج را تغییر نخواهد داد و برای استفاده از آن باید ظرف را در جایی دور از نور خورشید مانند داخل کابینت نگهداری کرد.

ظرف فلزی دوجداره دار که فقط لایه خارجی آن از فلز باشد و لایه داخلی آن از پلاستیک، گزینه مناسب بعدی در نگهداری از برنج است.

قیمت فروش برنج چمپا ارگانیک

قیمت فروش برنج چمپا ارگانیک فروش برنج چمپا، بیش تر از همه در نواحی جنوبی رایج است و اگر آن را به صورت عمده تهیه کنیم برای ما بسیار به صرفه تر خواهد بود؛ چرا که دست واسطه حذف شده است و می توان در ازای پرداخت پول کم تر، به محصول بیش تری هم دست یافت که قیمت فروش آن هم به این صورت بالا نیست.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما