بازار صادرات برنج عنبربو شادگان

برنج عنبر بو شادگان یک محصول مرغوب و درجه یک است که با قیمت بسیار مناسب به فروش می رسد و بر این اساس مصرف کنندگان بسیاری این محصول را برای مصرف انتخاب می کنند. بازار صادرات برنج عنبربو شادگان با توجه به استقبال مصرف کنندگان خارجی از این محصول بسیار پر رونق است و صادر کنندگان بسیاری این محصول را با بهترین کیفیت و با قیمت مناسب خریداری و به کشور های مختلف صادر می کنند

بازار صادرات برنج عنبربو شادگان

فیبر و مواد مغذی برنج عنبربو

فیبر و مواد مغذی برنج عنبربو

برنج عنبر بو دارای فیبر و مواد مغذی فراوان می باشد که به این محصول ارزش تغذیه ای بالایی بخشیده است.

این نوع برنج دارای مقدار زیادی فیبر است که دارای خواص فراوان می باشد و از جمله خواص فیبر هضم بهتر مواد غذایی است و همچنین با افزایش حجم غذا در معده سبب احساس سیری می شود و به همین دلیل مصرف مناسب آن باعث چاقی نمی شود.

فیبر موجود در برنج عنبر بو از سرطان روده جلوگیری می کند و سبب التیام التهاب روده می شود و همچنین سبب بهبود عفونت و مشکلات روده می شود.

همچنین فیبر موجود در این محصول باعث احساس سیری می شود و این ویژگی سبب جلوگیری از پرخوری و چاقی می شود.

این محصول دارای مواد مغذی برنج مانند ویتامین A و C، فلانوئید ها و ترکیبات فنولیک است که ترکیب آنها مانند آنتی اکسیدان عمل می کند و سبب پاکسازی بدن از رادیکال های آزاد می شوند.

این محصول به سبب دارا بودن مواد مغذی و فیبر فراوان مانع ایجاد سرطان روده، سرطان سینه و غیره می شود.

استعلام قیمت برنج عنبربو شادگان

استعلام قیمت برنج عنبربو شادگان

 قیمت برنج عنبربو شادگان با توجه به مرغوبیت بالای این محصول در مقایسه با انواع مختلف برنج ایرانی بسیار مناسب می باشد و مصرف کنندگان بسیاری روزانه قیمت این محصول را به واسطه این سایت استعلام می نمایند و همچنین این محصول را به دلیل کیفیت مطلوب و قیمت مناسب از طریق این سایت سفارش می دهند.

این محصولات در واقع مرغوب ترین محصول تولیدی شادگان می باشد که به صورت تازه و دست اول به فروش می رسد.

برنج عنبر بو دارای عطر و بوی فوق العاده زیاد می باشد و ظاهر آن چاق و کوتاه قد می باشد و البته دارای طعم بسیار عالی می باشد و مردم جنوب بسیار این محصول را می پسندند و مورد مصرف قرار می دهند.

برنج عنبر بو با وجود طعم و عطر بسیار عالی نسبت به سایر برنج های ایرانی با قیمت ارزان تری به فروش می رسد و قیمت این محصول تحت تاثیر عوامل مختلفی مانند کیفیت، نوع بسته بندی و روش خریداری این محصول می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما