صادرات برنج ایرانی عمده فروشی

برنج های ایرانی امروزه در انواع متفاوتی بر حسب سایز دانه ها ، رنگ دانه ، کیفیت پخت و… تقسیم بندی می شوند و قیمت فروش آن ها نیز بر حسب همین موارد متفاوت می باشد.

انواع برنج های ایرانی به دسته های طارم ، صدری ، هاشمی و… تقسیم می شوند و یکی از بهترین انواع این برنج ها برنج صدری و نوع دم سیاه آن می باشد که به علت کیفیت بالای آن اکثر مشتری ها به خرید عمده آن اقدام می نمایند.

قیمت فروش برنج ها تحت تاثیر عوامل متعددی در فروش می باشند.

برنج ایرانی عمده فروشی

برنج جی تی سی عمده

امروزه برنج از وعده های غذایی پر مصرف در میان خانوار به خصوص خانواده های ایرانی می باشد که از مرغوب ترین برنج ها برنج ایرانی می باشد.

مصرف بالای برنج از عوامل مهم در خرید عمده برنج ایرانی محسوب می شود که عمده فروشان بسیاری به فروش این برنج مرغوب می پردازند.

برنج های ایرانی در سه دسته دانه بلند ، دانه متوسط ، دانه کوتاه در بازار موجود می باشد که نوع دانه بلند این برنج پس از پخت دارای دانه هایی سفید و بلند و شفاف می باشد و برنج های دانه کوتاه ایرانی مانند برنج چمپا و عنبر بو می باشد که دارای دانه هایی گرد می باشد.

برنج های ایرانی نیز از لحاظ رنگ و ظاهر دانه ها با هم متفاوت می باشند و برنج های ایرانی دارای میزان فراوانی کربوهیدرات بوده که در تامین انرژی روزانه بسیار موثر می باشد.

انواع برنج های ایرانی در خرید عمده

محل فروش برنج عنبربو

برنج های ایرانی بر حسب محل های کشت شمال ، جنوب و یا مرکزی در انواع متفاوتی در بازار وجود دارد.

از انواع برنج ایرانی می توان به برنج صدری ، طارم ، هاشمی ، علی کاظمی و… اشاره نمود که از لحاظ کیفیت ، سایزدانه و نیز رنگ دانه ها با هم متفاوت بوده و دارای قیمت های متنوعی می باشد.

برنج صدری از با  کیفیت ترین برنج های ایرانی می باشد که معمولا در استان های شمالی مانند گیلان کشت می شود و دانه های این برنج بلند بوده و دارای رنگ سفید و نیز عطر و طعم فوق العاده در هنگام پخت می باشد.

برنج ایرانی طارم نیز در زنجان کشت می شود که دارای دانه های کوتاه و سفید رنگ است و عطر و طعم بی نظیر آن در زمان تهیه برنج فضا را پر می کند و امروزه این برنج در برخی از استان های شمالی نیز کاشته می شود.

خرید عمده برنج ایرانی از مراکز فروش

قیمت فروش برنج عنبربو

از بهترین انواع برنج های ایرانی موجود در بازار و فروشگاه ها برنج صدری می باشد زیرا که از عطر و طعم فوق العاده ای بهره برده و نوع دم سیاه آن نیز به وفور مورد خرید و فروش قرار می گیرد و اکثر مشتری ها به خرید عمده آن اقدام می نمایند.

خرید عمده و تناژ بالای برنج ایرانی بیش تر توسط مراکزی مانند رستران ها ، مراکز طبخ غذا ، هتل ها ، خوابگاه ها و … صورت می گیرد که علت انتخاب برنج ایرانی طعم فوق العاده و عطر بی نظیر آن می باشد.

برخی از مراکزی که به خرید عمده برنج های ایرانی اقدام می نمایند به شرکت های تولیدی و زمین های کشاورزی برای خرید عمده مراجعه می کنند.

قیمت گذاری برنج ایرانی در خرید عمده

قیمت برنج عنبربو جنوب

قیمت فروش برنج های ایرانی با توجه به انواع و نیز سایز و کیفیت آن متفاوت می باشد که برخی از قیمت های این محصول عبارتند از:

  • برنج ایرانی طارم ۲۹۹ هزار تومان
  • برنج ایرانی معطر ۴۰۰ هزار تومان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما