برنج عنبربو اعلا عمده مخصوص صادرات

برنج عنبربوی اعلا از معطر ترین برنج های موجود در بازار است که بیشتر در شهر خوزستان کشت می شود البته در شهرهای دیگری مثل ایلام ، اهواز ، دزفول ، شادگان ، شیراز و… هم کشت می شود .

این برنج به دلیل عطر و طعم بسیار خوب آن با برنج های معروف شمالی مقابله می کند.

این نوع برنج را به سه صورت مثل آبکش یا کته و یا دم کردن می توان پخت که روش دم کردن بسیار بهتر است چون در این نوع پخت ویتامین ها و خواص برنج حفظ می شود و عطر برنج نیز حفظ می شود.

برنج عنبربو اعلا:

فروش عمده برنج عنبربو تهران

برنج عنبربوی اعلا دارای عطر فوق العاده ای است که روش تشخیص این عطر هم بسیار ساده است و کافی است که خریدار مقداری از این برنج را در دست بگیرد و به قول معروف در آن ها کند و سپس برنج را ب کرد اگر عطر خوبی از برنج بلند شد مشخص است که این برنج با کیفیت است و نکته ی دیگر در تشخیص برنج عنبربوی اعلا سایز برنج است که تمامی سایز برنج ها یکسان باشند و در آن نیم دانه وجود نداشته باشد که با چشم هم می توان این نکته را تشخیص داد که اگر مقدار نیم دانه های موجود در برنج زیاد باشد آن برنج از نظر کیفیت خوب نیست و در پخت و پز به صورت کته در می آید و کیفیت خوبی ندارد.

 

خرید و فروش برنج عنبربو اعلا:

نمایندگی فروش برنج عنبربو

برنج عنبربو برنج محلی خوزستان است که به غیر از خوزستان در شهرهای اهواز ، دزفول و شادگان و شوشتر و حتی شالیزارهای ایلام کشت می شود و این برنج در ایران بسیار پرطرفدار است.

قیمت این نوع برنج نسبت به بقیه ی برنج های موجود در بازار مثل برنج طارم و هاشمی و کامفیروزی مناسب تر است.

این نوع برنج در شهر تهران بسیار فروش دارد و به دلیل طعم و عطر فوق العاده آن با برنج های شمالی هم مقابله می کند.

قیمت این برنج هم نسبت به کیفیت متفاوت آن در کشت های شهرهای مختلف متفاوت است که نوع بسته بندی های متفاوت این نوع برنج در قیمتش موثر است.

 

روش های پخت برنج عنبربو اعلا:

مرکز فروش برنج عنبربو

برنج عنبربو را می توان به سه روش پخت مثل کته یا دم کردن و به صورت آبکش که بهترین روش پخت هر نوع برنجی دم کردن است تا برنج تمام خواص و ویتامین های خود را حفظ کند مخصوصا در پخت آبکش این نوع برنج بیشتر عطر آن از بین می رود.

برای پخت برنج عنبربو بهتر است قبل از پخت آن را به مدت یک ساعت با کمی نمک در آب گرم خیساند ، سپس آن را با مقداری آب و نمک و روغن در قابلمه پخت البته این نوع برنج نسبت به سایر برنج ها زمان پخت کم تری نیاز دارد.

 

صادرات و واردات برنج عنبربو اعلا:

قیمت لوبیا قرمز پرنس

به علت کوتاه بودن و قد نکشیدن این نوع برنج بیشتر برای مصارف شخصی مناسب است و فقط نوع درجه یک آن برای مهمانی و مجالس مناسب است.

البته عدم تبلیغات و نامناسب بودن تبلیغات باعث شده تا مردم سراسر دنیا این نوع برنج را به خوبی نشناسند.

این برنج در حدود ۱۱ سال است که در کشور ما به خصوص در شهر خوزستان کشت می شود و در طول این مدت مشتری های بسیاری پیدا کرده است از جمله در تهران و شهرهای شمالی البته هر ساله صادرات عمده ای از این نوع برنج به کشور همسایه ما عراق صورت می گیرد و کشورهای دیگری نیز این نوع برنج را وارد کشور خود می کنند.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما