برنج عنبربو در شیراز صادرات و عمده

برنج عنبربوی تولید شده در شالیزار های شیراز بسیار با کیفیت است و نسبت به دیگر برنج های محلی تولید شده در استان فارس و در شیراز قیمت مناسب تری دارد.

سایت های اینترنتی و مجازی زیادی وجود دارند که این برنج را عرضه میکنند و قیمت روزانه آن را ارائه می دهند ، برای اطلاع از قیمت برنج قبل از خرید بهتر است تا به این سایت ها مراجعه کرد.

این برنج به صورت ارگانیک تولید می شود که مصرف آن برای جلوگیری از مشکل پوکی استخوان پیشنهاد می شود.

 

برنج عنبربو در شیراز:

فروش عمده برنج عنبربو در اصفهان

یکی از شهرهایی که در شالیزارهای آنبرنج عنبربو کشت می شود شهر شیراز است که یکی از بهترین و با کیفیت ترین برنج های تولید شده ی عنبربو در کل کشور است و برای اطلاع از قیمت برنج عنبربو در شیراز باید به سایت های مختلف مراجعه کرد.

علاوه بر تولید برنج عنبربو در شیراز انواع دیگری از برنج در استان فارس کشت می شود به نام برنج کامفیروزی که به دلیل قیمت بالای آن که طی چند سال اخیر به دلیل تورم موجود در بازار به وجود آمده از مشتریانش کم شده و بیشتر شیرازی ها به مصرف و خرید برنج عنبربو روی آورده اند چون هم قیمت بسیار مناسبی دارد و هم کیفیت بسیار بالایی دارد.

 

خرید و فروش برنج عنبربو در سایت های اینترنتی:

نمایندگی فروش برنج عنبربو

برای خرید راحت مشتریان سایت های اینترنتی و نمایندگی های فروش زیادی ساخته شده تا مردم بتوانند راحت و آسان برنج عنبربو را خریداری کنند و برای خرید برنج نیازی به رفتن مسیر های طولانی نیست تا هزینه ی پایانی برنج علاوه بر هزینه برنج عنبربو و هزینه حمل و نقل بیشتر شود.

خرید برنج عنبربو و سایر محصولات محلی نسبت به برنج های خارجی بسیار برتری دارد چونکه این برنج محلی به صورت ارگانیک تولید می شوند و با این روش تولید تمام مواد مغذی آن و ویتامین های موجود در برنج حفظ می شود.

 

خواص برنج عنبربو برای صادرات:

نمایندگی فروش برنج عنبربو

پوکی استخوان یکی از مشکلات مهم در این روزها برای مردم است چونکه با افزایش قیمت لبنیات که منبع تامین کننده ی کلسیم در بدن هست و کلسیم از جمله ویتامین هایی است که در بدن تولید نمی شود و باید این ویتامین را با مصرف خوراکی ها وارد بدن کرد که برنج عنبربو منبع بسیار خوبی برای تامین کلسیم مورد نیاز بدن است.

این برنج خطرات ناشی از پوکی استخوان را کاهش می دهد و به این دلیل مصرف آن به کودکان و نوجوانان که در حال رشد هستند توصیه می شود و همچنین مصرف آن برای افراد سالمند که از پوکی استخوان رنج می برند بسیار مناسب است.

مصرف برنج های محلی بسیار بهتر از برنج های خارجی است ، برنج های خارجی هیچ کدام از این خواص را ندارند و همچنین دارای طبع سردی هستند که برنج عنبربو برخلاف  این برنج ها داری طبع گرم و خواص بسیاری نیز هست که به این منظور بعضی از افراد این برنج را برنج دارویی می نامند.

برنج عنبربوی تولید شده در شهر شیراز دارای ظاهری سفید و یک دست و همچنین دارای عطر بسیار عالی  و طعم دلنشینی است وو نیز قیمت این برنج بسیار مناسب است و به همین دلایل است که این نوع برنج عنبربو هر ساله خریداران زیادی را به خود اختصاص دارد و به دلیل خواص فراوان آن و عطر و کیفیت آن برای صادرات نیز مناسب است و کشورهای زیادی هر ساله این برنج را خریداری و مصرف می کنند و از کیفیت آن هم بسیار راضی هستند.

از جمله کشور هایی که این برنج را وارد کشور خود می کنند کشورهای عربی به خصوص کشور عراق است .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما