مرکز پخش برنج عنبربو در مشهد

بیشترین برنج خرید و فروش شده در شهر مشهد از نوع برنج عنبربو است که خریداران زیادی دارد و از دلایل این تقاضا کیفیت بسیار خوب و عطر عالی برنج عنبربو است.

کشت برنج عنبربو بیشتر در مناطق جنوبی کشور صورت می گیرد و البته به دلیل مقاومت برنج عنبربو در کشت این برنج در شهر های دیگر از جمله مشهد و خراسان هم کشت می شود ، البته بهترین نوع برنج عنبربو محصول شهر شادگان و شوشتر می باشد که هر دو از انواع برنج درجه ۱ هستند.

برنج عنبربو در مشهد

خرید برنج بصورت عمده

برنج عنبربو در تمام نقاط کشور خرید و فروش می شود و توزیع برنج عنبربو در مشهد بسیار رواج دارد و برنج عنبربو جزو بهترین برنج هایی است که در بازار وجود دارد و در حدود ۸۰ درصد خرید و فروسش برنج در مشهد از نوع برنج عنبربو می باشد و دلیل این هم به خاطر کیفیت بسیار خوب و عطر بالای این نوع برنج هست.

کشت این برنج بیشتر مربوط به جنوب است اما به دلیل مقاومت آن در کشت در بیشتر مناطق کشور نیز کشت می شود ، در مشهد و خراسان هم کشت این برنج رواج دارد.

بعضی از افراد معتقدند که این برنج قد نمی کشد و دانه های کوتاه دارد و برای پخت در مهمانی ها و مجالس مناسب نیست اما عطر و کیفیت این برنج به گونه ای است که این مشکل را پوشش می دهد.

برنج عنبربو بر خلاف سایر برنج های محلی و برنج های خارجی که طبع سردی دارند و دیر هضم هستند طبع گرمی دارد و بسیار سبک و زود هضم است و مشکلات معده و گوارشی را نیز کاهش می دهد و به دلیل طبع گرم آن از شیوع بیماری هایی که از طبع سرد به وجود می آیند جلوگیری می کند.

خرید و فروش برنج عنبربو

برنج محسن عمده فروشی

برنج عنبربو از لحاظ قیمت دارای قیمت بسیار مناسبی نسبت به انواع دیگر برنج های محلی موجود در کشور است و حتی نسبت به برنج های خارجی هم قیمت بسیار مناسب تری دارد و به همین دلیل است که مشتریان زیادی را به خود اختصاص داده است.

برنج عنبربوی محصول شادگان و شوشتر از لحاظ قیمت کمی گران تر از انواع دیگر برنج عنبربو هستند اما از لحاظ کیفیت بسیار با کیفیت تر و از نوع درجه ۱ می باشند و به قول معروف از نوع برنج صادراتی می باشند.

از دیگر دلایل خرید و فروش عمده ی برنج عنبربو موادمغذی و فیبر و ویتامین های فراوان موجود در انواع برنج عنبربو است.

فیبر موجود در برنج عنبربو به هضم راحت غذا کمک می کند و از دلایل سبک بودن این نوع برنج نیز این فیبر است که باعث می شود مصرف برنج عنبربو باعث چاقی نشود و به چربی های اضافی بدن تبدیل نشود.

حتی این فیبر به سلامتی روده کمک می کند و از سرطان روده نیز جلوگیری می کند.

برنج عنبر بو دارای انواع ویتامین های َA و B و C می باشد.

صادرات و واردات عمده برنج عنبربو

برنج عنبربو قیمت

صادرات برنج عنبربو به کشور های دیگر سالانه صورت می گیرد و بازرگانی و صادر کنندگان زیادی برنج عنبربو را به صورت عمده تهیه می کنند و آن را به کشورهای همسایه از جمله عراق و ترکیه ارسال می کنند البته ناگفته نماند که این برنج صادراتی باید از نوع برنج درجه ۱ و برنج پنج ستاره می باشد که بسیار با کیفیت تر از انواع دیگر برنج عنبربو هستند.

صادرات برنج عنبربو بیشتر از طریق مرزهای زمینی و به وسیله ی اتوبوس صورت می گیرد که در این صورت هزینه ی پایانی برای خریداران بسیار مناسب تر می شود.

 

1

  1. من از این شرکت برنج هندی و ایرانی می خرم خیلی محصولشون با کیفیت هست .توصیه می کنم حتما از این شرکت برنج خودتون رو تهیه کنید هر دو نوع بسیار عالی و قیمت هاش پایین هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما