برنج عنبربو دزفول با تخفیفات ویژه

برنج عنبربوی دزفول محصول شهر دزفول و شوشتر است که در شمال شهر خوزستان قرار دارند که این برنج در فصل تابستان در شالیزار های دزفول کشت می شوند و در فصل پاییز نیز برداشت می شوند.

اگر به دنبال خرید برنج تازه و خوش عطر و با کیفیت هستید باید در فصل پاییز این برنج را خریداری کنید.

سایت های زیادی وجود دارن که برای خرید و فروش این نوع برنج مناسب هستند و همچنین می توان قیمت روز برنج را از این سایت ها به دست آورد.

برنج عنبربو دزفول

برنج های عنبربوی تولید شده در شمال شهر خوزستان از با کیفیت برنج های عنبربو موجود در بازار هست.

معمولا این برنج ها در شهر های شوشتر و دزفول کشت می شوند و فصل کشت این برنج معمولا در فصل تابستان است و در فصل پاییز نیز این برنج ها برداشت می شوند و پس از برداشت برنج عنبربو به کارخانه های شالیکوبی در دزفول و شوشتر وارد می شوند تا پوسته ی آن ها و سبوسشان جدا شود.

به دلیل مدرن بودن این کارخانه ها میزان شکستگی در این برنج ها بسیار کم است که این موضوع باعث می شود تا این برنج عنبربو بسیار با  کیفیت شود.

پس از خروج برنج از کارخانه های شالیکوبی و سورتینگ این برنج ها وارد بسته های ۱۰ کیلو گرمی می شوند تا آماده ی عرضه در بازار شوند.

یکی از دلایل معروفیت و پر فروش بودن برنج عنبربو ی دزفول نوع کشت آن ها است که به صورت ارگانیک و بدون استفاده ئ از کود و سموم شیمیایی تولید می شوند.

دلیل دیگر محبوبیت برنج عنبربوی دزفول زمان پخت آن است که به دلیل سایز کوتاه و کوچک آن به زمان کم تری برای پخت نیاز دارد و قبل از پخت این برنج حتما باید به مدت یک ساعت در آب و مقداری نمک خیسانده شود تا پخت بهتری را داشته باشد.

اما بسیاری از افراد معتقدند به دلیل سایز این برنج و قد نکشیدن آن برای مهمانی ها و مجالس مناسب نباشد اما افرادی هم معتقدند که عطر و طعم بسیار عالی این برنج مشکل کوتاه قامتی آن را پوشش می دهد و این رنج را برای مصرف شخصی و حتی مجالس بسیار مناسب می کند.

فروش عمده برنج عنبربو در دزفولبرنج عنبربو دزفول

فروش ببرنج عنبربو در دزفول بیشتر به صورت عمده صورت می گیرد که از مزایای این خرید قیمت بسیار مناسب برنج و کیفیت بالای آن است.

از هر شهری می توان برنج عنبربوی دزفول را خریداری کرد چون سایت های زیادی در این زمینه فعال هستند که می توان قیمت روز برنج را از این سایت ها به دست آورد.

بیشترین خرید و مصرف برنج عنبربو در شهر تهران می باشد و از دلایل ؟آن تفاوت در طبع غذایی برنج است که این برنج بر خلاف سایر برنج ها دارای طبع گرمی است و از دلایل دیگر آن قیمت بسیار مناسب برنج عنبربو نسبت به دیگر برنج های محلی کشت شده در کشور است.

صادرات برنج عنبربوی دزفولفروش عمده برنج عنبربو در دزفول

همین خصوصیات برنج عنبربو آن را برای صادرات بسیار مناسب کرده است.

این برنج عنبربو به دو صورت نیم دانه و تمام دانه در بازار وجود دارد و صادر می شود.

این برنج سرشار از انواع ویتامین ها و مواد مغذی و معدنی زیادی است که پس از پخت تبدیل به یک غذای مقوی می شود و در رژیم غذایی افرادی که به سلامت خود بسیار اهمیت می دهند و همچنین ورزشکاران وجود دارد چون مصزف این نوع برنج تمام کلسیم مورد نیاز روزانه بدن را تامینت می کند و همچنین به دلیل طبع گرم آن و با مصرف غذاهای مختلف در طول روز طبع بدن را به تعادل می رساند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما