برنج عنبربو شمال عمده و صادرات

 

برنج عنبربو شمال در شالیزار های استان های شمالی کاشته می شوند که به علت بارش فراوان باران و بدون کود های شیمیایی رشد کرده و دارای کیفیت بالا و طعم و عطر مطبوعی می باشند.

خرید و فروش برنج های عنبربو شمال به دلیل ویتامین ها و مواد مغذی فراوان بسیار انجام می گیرد و این برنج در انواع متفاوتی در بازار فروش برنج وجود دارند.

قیمت برنج عنبر بو شمال با توجه به حجم خرید و نوع محصول متفاوت بوده و تقریبا کیلویی ۵۰۰/۱۶ هزار تومان می باشد.

 

 

برنج عنبربو شمال

قیمت لوبیا قرمز پرنس

برنج عنبربو شمال معمولا در شالیزار های استان های شمالی مانند استان گیلان و نیز مازندران کشت می شوند.

برنج از جمله محبوب ترین و پر مصرف ترین وعده های غذایی در میان ایرانیان می باشد که طرفداران این محصول به دنبال با کیفیت ترین و نیز مرغوب ترین نوع این برنج هستند.

برنج عنبر بو شمال از با کیفیت ترین انواع برنج محسوب می گردد که مشتریان زیادی به خرید عمده و جزئی این محصول از مراکز معتبر می پردازند.

گیلان و مازندران از قطب های تولید برنج عنبر بوی شمال محسوب می شود اما این برنج در استان های خوزستان ، گلستان و نیز اصفهان در شالیزار ها کشت می شود.

 

 

انواع برنج عنبربو شمال در خرید

برنج عنبربو شیروان

برنج عنبربو شمال به علت بارندگی های فراوان دارای کیفیت بالایی می باشد و نیز تنوع آن در مقایسه با سایر برنج ها بیشتر است.

برنج شمال در انواع برنج صدری ، طارم ، هاشمی ، دم سیاه ، شیرودی ، دو قرمز ، خزرو ، دم زرد ، فجر و کاظمی می باشد که دارای کیفیت مطلوب و عطر و طعم مناسب می باشند.

مصرف برنج شمال در مقایسه با برنج جنوب به دلیل بیشتر بودن آن و نیز تنوع بالا بیشتر انجام می گیرد و صادر کنندگان و نیز برخی از فروشگاه ها  به خرید عمده و تناژ بالای این محصول می پردازند.

قیمت برنج شمال به دلیل انواع مختلف خود در مقایسه با برنج های دیگر کمی بیشتر است و در فصل کاشت نیاز به آبیاری بیشتری دارد.

 

خرید و فروش برنج عنبربو شمال

فروش برنج عنبربو اهواز

برنج عنبربو شمال با نام برنج چمپا نیز شناخته می شود که دارای دانه هایی  با سایز کوتاه اما توپر و خوش طعم می باشد.

برنج عنبر بو به دلیل زود هضم و سبک بودن و نیز کاهش حرکات روده و معده خریداران زیادی را به خود جلب می نماید که ویتامین و مواد معدنی موجود در برنج عنبر بو شمال نسبت به سایر برنج ها بسیار فراوان است.

برنج های عنبر بو شمال معمولا دارای رشد خوب و مناسبی می باشند که به طور معمول به صورت ارگانیک و بدون استفاده از کود های شیمیایی تولید می شوند و آبیاری آن به دلیل بارش فراوان باران در استان های شمالی کم تر انجام می گیرد.

 

 

قیمت برنج عنبربو شمال

خرید برنج عنبر بو در کرج (1)

قیمت برنج عنبر بو شمال تحت تاثیر عوامل بسیاری مانند نرخ ارز ، میزان خرید و فروش کالا ، صادرات و واردات آن و میزان کیفیت و مرغوبیت محصول می باشد.

خریداران این برنج برای اطلاع از قیمت برنج عنبر بو شمال می توانند با مراجعه به وبسایت های اینترنتی معتبر و تماس با کارشناسان فروش این کالا از قیمت آن اطلاع یابند و نیز به خرید این محصول به صورت خرده و عمده بپردازند.

قیمت تعیین شده برنج عنبر بو شمال با توجه به حجم و نوع بسته بندی عبارتند از :

 

  1. برنج عنبر بو شمال ۱ کیلو ۵۰۰/۱۶ هزار تومان
  2. برنج عنبر بو معطر ۱۰ کیلو ۰۰۰/۳۶۰
  3. برنج عنبر بو شمال ۱۰ کیلویی ۰۰۰/۳۰۸

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما