مرکز پخش برنج عنبربو عمده و صادراتی

برنج عنبر بو عمده معملا مورد توجه به خریداران بسیاری به خصوص فروشگاه ها ، صادر کنندگان و نیز برخی از شرکت های بسته بندی می باشد.

برنج عنبر بو در استان های شمالی و نیز جنوبی کشت می شود که معمولا برنج های شمالی دارای تنوع بیشتری می باشد.

برنج عنبر بو دارای خواص متعددی است و از ویتامین ها و مواد معدنی زیادی بهره می برد.

قیمت برنج عنبر بو بسیار مناسب بوده و خرید عمده آن نیز در کاهش قیمت محصول بسیار موثر می باشد.

برنج عنبربو عمده

از جمله برنج هایی که تولید داخلی آن به وفور در اکثر استان های جنوبی مانند خوزستان ، اصفهان و فارس و نیز استان های شمالی مانند رشت ،

گیلان و … انجام می شود.

عطر و طعم برنج عنبر بو در مقایسه با سایر برنج های موجود در بازار وصف نشدنی است و همین موجب خرید عمده برنج عنبر بو می شود.

برنج عنبر بو که در استان های شمالی کشت می شود چمپا نام دارد که معمولا دارای تنوع بالا تری در بازار فروش برنج می باشد.

برنج عنبر بو به علت مقاومت بالا در برابر کم آبی و نیز شور بودن آب بیشتر مورد کاشت و برداشت در استان های جنوبی می شودو در هر بار کاشت این محصول برداشت بالایی را دارا می باشد.

خرید و فروش برنج عنبربوبرنج عنبربو عمده

بیشترین تولیدات برنج عنبر بو در شهر های خوزستان و ایلام انجام می گیرد که به طور معمول خریداران این محصول ، برنج عنبر بو را به طور عمده از تولید کنندگان این محصول در استان های نام برده شده خرید می نمایند.

امروزه به علت تولید بالای برنج عنبر بو و شناخته شدن آن در بازار ، خریداران زیادی را پیدا کرده است که به خرید عمده و جزئی این کالا      می پردازند.

برنج عنبر بو با توجه به طعم و عطر و بوی عالی و مناسب که دارد ولی مناسب جهت مجالس به علت دانه ریز بودن آن نمی باشد.

برنج عنبر بو دارای طبع گرم بوده و مناسب برای افراد سرد مزاج می باشد.

در خرید و فروش برنج عنبر بو از جمله نکات لازم در خرید محصول توجه به تازگی و امساله بودن برنج و با کیفیت بودن آن می باشد.

خواص برنج عنبربو در خرید عمدهخرید و فروش برنج عنبربو

برنج عنبر بو دارای خواص بی نظیری است که فروشگاه ها و نیز مراکز ارائه دهنده و صادر کننده به خرید عمده برنج عنبر بو می پردازند.

از خواص و ویژگی های برنج عنبر بو ویتامین B موجود در ساختار آن    می باشد که در تقویت رشد مو و ناخن بسیار موثر میباشد.

از دیگر مزایای برنج عنبر بو کاهش تحریکات معده است که موجب درمان زخم معده و نیز درمان التهاب معده به وسیله کاهش ترشحات معده خواهد شد.

ارگانیک بودن برنج عنبر بو به علت عدم استفاده از کود های شیمیایی از عوامل موثر در ترغیب مشتریان به خرید عمده و نیز جزئی برنج عنبر بو می شود.

برنج عنبر بو دارای کلسیم فراوان بوده که در درمان عفونت لثه و نیز بوی بد دهان موثر می باشد.

قیمت برنج عنبربو در خریدخواص برنج عنبربو در خرید عمده

قیمت برنج عنبر بو با توجه به عوامل متعددی تغییر می یابد که برخی از آن ها قیمت و نرخ ارز و دلار بوده و نیز میزان عرضه و تقاضا ، صادرات و واردات در تغییر قیمت برنج ها به خصوص برنج عنبر بو به تاثر نیست.

بیشتر خریداران برنج عنبر بو عمده به صورت اینترنتی به خرید این محصول می پردازند و قیمت آن ها عبارتند از برنج عنبر بو ۱۰ کیلویی ۲۵۷ هزار تومان و نیز برنج عنبر بو اهواز تقریبا کیلویی ۲۲ هزار تومان می باشد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما