برای صادرات برنج چمپا بهتره یا عنبربو

برنج چمپا و برنج عنبربو هر دو از یک نوع برنج می باشند که تنها تفاوت آن ها در محل کشت آن هاست که برنج چمپا در استان های شمالی و برنج عنبربو در استان های جنوبی از جمله خوزستان کشت می شود.

هر دو برنج چمپا و عنبربو دارای کیفیت مرغوب و نیز ویژگی هایی نظیر فیبر و انواع مواد معدنی و مغذی می باشد که قیمت برنج چمپا کمی از قیمت برنج عنبربو بیشتر می باشد.

قیمت فروش برنج عنبربو تقریبا به ازای هر کیلو ۲۵ هزار تومان و قیمت برنج چمپا به ازای هر کیلو ۳۵ هزار تومان است.

برنج چمپا بهتره یا عنبربو

مرکز فروش برنج عنبربو

برنج عنبربو و برنج چمپا هر دو نام یک نوع برنج بوده که تفاوت میان آن ها در محل کشت است که معمولا برنج عنبربو در جنوب کشور کشت می شود و برنج چمپا در شمال کشور کشت می گردد.

برنج عنبربو و چمپا از با کیفیت ترین و مرغوب ترین برنج ها می باشند که معمولا هر دو دارای دانه های کوتاه و درشت و توپر هستند.

معمولا برنج های چمپا در شهر های مازندران و گیلان کشت می شوند و برنج های جنوب در شهر های اصفهان ، خوزستان و اهواز کاشته می شوند.

خوزستان از بزرگ ترین تولید کننده های برنج عنبربو محسوب می شود که عطر و بو و طعم آن در مقایسه با سایر برنج ها مثال زدنی می باشد.

خواص برنج چمپا و عنبربو در خرید عمده:

فروش عمده برنج عنبربو در اصفهان

برنج چمپا و عنبربو از لحاظ کیفیت و خواص از انواع برنج های درجه ۱ و مرغوب محسوب می شود که از معطر ترین و خوش طعم ترین برنج های ایرانی هستند.

فیبر و مواد مغذی موجود در برنج های چمپا و عنبر بو موجب تقویت عملکرد بدن می شود و زود هضم و سبک بودن آن توجه به آن را بیش از پیش افزایش داده است.

طبع برنج های چمپا و نیز عنبربو گرم و خشک می باشد که برای افراد سرد مزاج بسیار مناسب هستند.

با توجه به کوتاه و گرد بودن دانه های برنج چمپا و عنبربو دارای دانه های توپر هستند که معمولا جزو برنج هایی با دانه های متوسط محسوب می شود که در کشت این برنج ویژگی هایی مانند کم آب بودن و مقاوم در برابر کرما و آفت ها می باشد.

خرید و فروش برنج عنبربو و چمپا:

خرید و فروش برنج عنبربو و چمپا:

قیمت خرید و فروش انواع برنج های چمپا و عنبربو مناسب مس باشد اما معمولا برنج چمپا به دلیل کشت در استان های شمالی دارای قیمت بیشتری می باشند.

علت بالا تر بودن قیمت برنج چمپا به علت تنوع بیشتر آن می باشد اما برنج عنبربو دارای تنوع کم تری در مقایسه با چمپا است.

هر دو برنج چمپا و عنبربو دارای خریداران و طرفداران زیادی می باشند و خرید و فروش آن ها به وفور انجام می گیرد اما به علت فراوانی بیشتر برنج چمپا خرید آن نسبت به برنج عنبربو بیشتر انجام می گیرد.

برنج عنبربو دارای دانه های کمی کوتاه تر نسبت به برنج چمپا می باشد و طبع برنج عنبربو گرم و برنج چمپا طبعی سرد را دارا می باشد.

قیمت تعیین شده برنج عنبربو و چمپا:

فروش عمده برنج عنبربو تهران

برای خرید برنج عنبربو و چمپا و نیز آشنایی با قیمت این محصولات می توان به صورت مستقیم به شرکت ها و نمایندگی ها فعال فروش این محصولات مراجعه نمود و نیز با مراجعه به وبسایت های اینترنتی معتبر در زمینه خرید و فروش برنج هم می توان از قیمت این محصول آگاه شده و هم می توان به خرید مستقیم و بدون واسطه بدون صرف زمان خرید و با قیمتی کم تر به خرید این محصول پرداخت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما