بهترین قیمت برنج طبیعت دانه بلند

برنج طبیعت دانه بلند، از بهترین برنج‌های مصرفی در کشور است که با توجه به کیفیت خوب و قیمت مناسب محصول، مشتریان زیادی دارد. برنج دانه بلند طبیعت در سه نوع ایرانی، پاکستانی و هندی متناسب با مصرف و بودجه خانوار، بسته‌بندی شده و در بازار توزیع می‌شوند.

متناسب با مصرف برنج، نوع آن انتخاب می شود، برای مصارف بالا، از برنج هندی طبیعت استفاده می شود که با توجه به کیفیت بالا، بهترین قیمت برنج دانه بلند را نیز دارد.

بهترین قیمت برنج طبیعت دانه بلند

پروتئین و کربوهیدرات برنج طبیعت

پروتئین و کربوهیدرات برنج طبیعت

برنج ماده‌ای غذایی از خانواده غلات است که در پایین‌ترین سطح هرم غذایی قرار گرفته است. بر اساس این هرم، هرچه مواد غذایی در جایگاه بالاتری باشند باید کمتر مصرف شوند. نان و غلاتی مانند برنج که پایین‌ترین جایگاه در هرم غذایی را دارند، بیشترین میزان انرژی بدن را تولید می ‌کنند‌. از این رو بدن در طول روز، نیاز بیشتری به این گروه غذایی دارد. 

هرم‌های غذایی متناسب با فرهنگ و شرایط جغرافیایی کشور ها تعیین می‌شوند، این هرم برای رده‌های مختلف سنی به صورت جداگانه نیز تنظیم شده است.

بیش از ۸۰ درصد حجم دانه‌های برنج از نشاسته یا همان کربوهیدرات تشکیل شده است. به بیانی ساده‌تر، به مجموع قند، نشاسته و فیبر موجود در گیاهان و میوه‌ها کربوهیدرات گفته می‌شود که نقشی اساسی در سوخت و ساز سلول‌ها داشته و برای سلامت بدن ضروری هستند.

بدن برای تولید انرژی، از کربوهیدرات‌ها و چربی‌ها استفاده می‌کند و در صورت کمبود این مواد، به ناچار از پروتئین‌ها برای تولید انرژی بهره می‌برد. یکی از شاخصه های تعیین کیفیت برنج، میزان نشاسته آن است، هرچه نشاسته آن بالاتر باشد از کیفیت بالاتری برخوردار است. کربوهیدرات برنج طبیعت انواع ویتامین ها، فیبر، املاح معدنی و قند ها را در خود جای داده است.

پروتئین‌ها ماده اصلی برای تولید ماهیچه و عضلات هستند. این مواد در اندازه‌های مختلف در مواد غذایی قرار گرفته‌اند. گیاهانی مانند برنج نیز دارای پروتئین هستند. پروتئین برنج، از نوع گیاهی است و با آن که میزان آن کم است اما ارزش بیولوژیکی بالایی دارد. برای سنجش این ارزش، میزان دفع نیتروژن پروتئین بررسی می‌شود. هرچه میزان دفع نیتروژن کمتر باشد، پروتئین آن ماده غذایی با ارزش‌تر است. ارزش بیولوژیکی پروتئین برنج‌های باکیفیت مانند طبیعت ۸۶ است. پروتئین‌هایی با ارزش بیولوژیک بالای ۷۰ ، جزو پروتئین‌های قابل قبول هستند.

فروشنده بزرگ برنج طبیعت دانه بلند

فروشنده بزرگ برنج طبیعت دانه بلند

این سایت به عنوان فروشنده بزرگ برنج دانه بلند طبیعت، انواع برنج‌های ایرانی، پاکستانی و هندی را در بسته‌بندی‌های ۵ و ۱۰ کیلویی متناسب با نیاز خانوار به صورت مستقیم به مصرف‌کنندگان، عرضه می‌کند.

برنج‌های وارداتی طبیعت کاملا بهداشتی بوده و پس از ورود به کشور، تحت آزمایش های کنترل کیفیت قرار می‌گیرند. برنج دانه بلند ایرانی طبیعت نیز از نوع طارم و بسیار مرغوب می‌باشد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما