خرید برنج عنبر بو در کرج مخصوص صادرات و عمده

خرید برنج عنبر بو در کرج:مزایا و خواص برنج جنوب کشور مانند برنج عنبر بو بر همگان کاملا آشکار و هویداست این برنج خاص نواحی جنوبی کشور می‌باشد که بیشترین کشت و فعالیت این محصول در استان خوزستان می‌باشد این محصول به توجه به کیفیت بالای خود از قیمت نسبتا مناسب و ارزانی برخوردار است.

برنج عنبر بو یکی از برنج های مشهور جنوبی کشور است که  پیدایش اولیه این نوع برنج  از نظر محلی ابتدا در استان لرستان بوده است و بعدا در شهرهای دیگری مانند اصفهان و شیراز کشت و برداشت شده است .

برنج عنبر بو از کمیت و عطر دلپذیری برخوردار است که دانه های این محصول نیمه دانه با اندازه‌ای درشت می‌باشند و همچنین که در بالا نیز اشاره شد این برنج به لحاظ قیمت نسبت به سایربرنج های شمال و ایرانی از قیمت مناسب تری برخوردار است .

اولین کشت این محصول سال ۸۹ در زمین های خشک خوزستان کشت شد و همچنین با آب شوری که این منطقه داشت هیچگاه کسی فکر نمی‌کرد که روزی در این منطقه برنج کشت شود این برنج تبدیل به برنجی مشهور و پرفروش گردد.

برنج عنبر بو در شهرهای جنوبی کشور مانند اهواز، شادگان، خرمشهر و شوشتر  که از توابع استان خوزستان هستند کشت می‌گردد که نوع شوشتری آن نسبت به مناطق دیگر از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار است .

 مزایای خرید برنج جنوب برنج عنبر بو

خرید عمده برنج

در ابتدا بهتر است ذکر نماییم که کلمه عنبر در لغت نامه دهخدا به معنای ماده ای خوش بو معنی گشته است از این رو شاید یکی از عوامل نامگذاری این نوع برنج به عنوان عنبربو  همین عطر خوشایند و مطلوب آن است

این گونه برنج به فراوانی در  استان‌های جنوبی کشورمان ایران زراعت می‌گردد و در بین مردمان خونگرم جنوبی کشور بسیار شناخته شده  و مشهور است است البته قابل ذکر است که اتیرا این برنج جایگاه ویژه‌ای نیز در دیگر شهرهای کشور یافته است .

این نوع برنج از دیر باز در ایران کشت می‌شده است به گونه ای که  سعدی شیرین سخن در شعری می‌گوید(باد آمد و بوی  عنبر آورد) و این نیز عاملی برای شناخته شدن و مشهور شدن این نوع برنج در میان افراد گردیده است

برنج عنبربو که از عطر خوشایند و دلپذیری برخوردار است میزان ری آن یا همان قد کشیدن دانه های آن نسبت به برنج های شمالی کشور کمتر می‌باشو ولی در عین حال باتوجه به خوراک و عطر مطلوبی که دارد از طرفداران زیادی در سطح کشور برخوردار گشته است.

خرید برنج عنبر بو در کرج با قیمت عمده

خرید برنج عنبر بو در کرج

برنج عنبربو برنجی است که در نواحی جنوب کشور مانند اهواز کشت و زراعت می‌شود. اما این برنج به شهرهای اطراف به علت متقاضی زیاد نیز صادر میشود

این برنج برنجیست که عیرغم کمیت بسیار قابل قبول به نسبت سایر برنج ها ارزان تر و مناسب تر می باشد.

شرکت های فروش این محصول در کرج می‌گویند که

طی مدت زمانی که این نوع  برنج راعرضه و تولید کرده ایم با استقبال و پذیرش فراوانی از سوی  مرد روبرو شده ایم و بطور روز افزون به این مشتریان اضافه می‌گردد.

برنج عنبر بو در مقابل مزایای فراوان دارای

معایبی نیز می‌باشد زیرا که

این برنج به علت کوتاه و متوسط بودن همچنین  قد نکشیدن آن هنگام دم کشیدن ، برای مجالس رسمی و میهمانی ها و …گزینه مناسبی نیست.

این نوع برنج دارای دستور پخت خاص و متفاوتی می‌باشد که این دستور پخت با تجربه‌های فراوان بدست آمده است.

 

 نگهداری برنج عنبر بو کرج به چه صورت می‌باشد ؟

خرید برنج عنبر بو در کرج

این نوع برنج مانند انواع دیگر برنج می‌تواند در محل های خشک و خنک و به دور از نور مستقیم  خورشید به مدت ۷ ماه نگهداری شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما