سفارش فوری برنج هندی درجه یک

برنج یکی از اصلی ترین و مهم ترین مواد غذایی در تمام جهان شناخته می شود و هر کشوری برنج خاص خودش را تولید و به بازار های جهانی عرضه می کند.

برنج هندی استخوانی جزو برنج های پرفروشی است که معمولا از عطر و بو و مزه و قد خوبی برخوردار است و به همین دلیل دارای طرفداران زیادی هم می باشد.

شما می توانید برای سفارش فوری برنج هندی درجه یک به این فروشگاه اینترنتی مراجعه و محصول با کیفیت را با قیمت مناسب تهیه کنید.

سفارش فوری برنج هندی درجه یک

بررسی میزان سرب در برنج هندی

بررسی میزان سرب در برنج هندی برنج از اصل ترین غلات است که به عنوان اصلی ترین وعده ی غذایی افراد در جهان محسوب می شود بنابراین باید در خرید و انتخاب نوع برنجی که تهیه می کنیم دقت داشته باشیم.

یکی از مواردی که باید بسیار به آن توجه کنیم بررسی میزان سرب در برنج هندی می باشد زیرا این مدل از برنج خوراک افراد زیادی است و به طور مستقیم با سلامت افراد در ارتباط می باشد.

به طور کلی آلودگی های محیط زیست موجب می شود که محصولاتی مانند برنج در هنگام رشد و پرورش یافتن به فلزات سنگینی که در هوا وجود دارد مانند سرب، کادمیم و کروم آلوده شوند.

میزان وجود سرب در این ماده ی غذایی هندی تقریبا در حدود ۳۲+۰/۹ ppm است و این فلز خطرناک در صورت وارد شدن به بدن به دلیل اینکه قابل دفع نیست مشکلات بسیار زیادی مانند مشکلات عصبی، ریزش مو، انواع سرطان ها، سقط جنین، پوکی استخوان و مشکلات قلبی و عروقی به وجود می آورد.

برای بر طرف کردن مقدار سربی که در این مدل برنج هندی وجود دارد باید آن را قبل از مصرف و پخت ۳ مرتبه با آب سرد به خوبی شستشو داده و به مدت ۳ ساعت آن را خیس کرد که در این حالت تقریبا ۱۵ درصد از میزان سرب موجود در برنج از بین می رود.

از جمله عوامل اصلی دیگری که به جز آب و هوای آلوده سبب ورود سرب به دانه های برنج می شود وارد شدن فاضلاب های شهری و صنعتی به زمین های کشاورزی و سم پاشی ها و مواد شیمیایی که برای کشتن آفت های برنج استفاده می شود می باشد. 

تامین کننده برنج هندی درجه یک

تامین کننده برنج هندی درجه یک امروزه به دلیل بالا رفتن میزان مصرف و تقاضای افراد برای خرید و سفارش برنج هندی باید تامین کننده های این برنج هندی درجه یک نیز میزان تولیدات خود را افزایش دهند تا بتوانند پاسخ گوی نیاز مشتریانشان در سراسر جهان باشند.

از مهم ترین کار هایی که تولید کنندگان و کشاورزان این محصول باید به آن توجه داشته باشند و آن را رعایت کنند کم کردن میزان فلزات خطرناک می باشد تا کیفیت محصول افزایش پیدا کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما