شرکت توزیع برنج پاکستانی عمده

پاکستان به دلیل موقعیت جغرافیایی عالی و خاک حاصلخیز فراوان فعالیت چشمگیری در صنعت کشاورزی به خصوص تولید و توزیع برنج در سطح جهانی دارد، از مهمترین ارقام برنج هاشمی که در مجامع بین المللی نیز از شهرت و محبوبیت بالایی برخوردار می باشد می توان به رقم باسمانی اشاره کرد، جهت تهیه برنج پاکستانی عمده با قیمت مناسب و کیفیت تضمینی می توانید از طریق شرکت توزیع این محصول به صورت مستقیم و بدون واسطه اقدام بفرمایید.

شرکت توزیع برنج پاکستانی عمده

درمان آلزایمر با مصرف برنج پاکستانی

درمان آلزایمر با مصرف برنج پاکستانی مصرف برنج پاکستانی مخصوصا اگر از مقدار سبوس بالایی برخوردار باشد به علت نوع و میزان ترکیبات مغذی آن در درمان بیماری آلزایمر از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد.

آلزایمر یا زوال عقلی یکی از بیماری های شایعی است که زمینه وراثتی، استرس و اضطراب و رژیم غذایی نادرست در تشدید آن نقش بسیار مهمی دارد.

برنج پاکستانی به ویژه اگر به صورت کاملا طبیعی و ارگانیک کشت شده باشد علاوه بر طعم و مزه بهتر از ارزش تغذیه ای و خواص درمانی ارزشمندی برخوردار می باشد.

برنج پاکستانی ارگانیک به دلیل داشتن مواد مغذی و آنزیم های مفید در محافظت از سلول های مغزی تاثیر بسزایی داشته به رشد و فعالیت انتقال دهنده های عصبی کمک فراوانی کرده که این عامل در کاهش روند پیری مغز و بروز آلزایمر نقش بسزایی دارد.

همچنین این برنج از جذب سموم مضر و سرطان زا در دستگاه گوارش جلوگیری کرده که این عامل در سلامت دستگاه گوارش اهمیت بسزایی دارد.

واردات عمده برنج پاکستانی عمده

واردات عمده برنج پاکستانی عمده واردات عمده برنج پاکستانی به صورت عمده به اغلب کشور های همسایه از جمله ایران، قطر، عمان، چین و سایر کشور های آفریقایی انجام می گیرد.

برنج یکی از محصولات غذایی بسیار مهم و پرمصرف در سبد غذایی اکثر خانوار ها در جهان محسوب می شود، از این رو کشت و تولید آن در کشور های با موقعیت جغرافیایی مناسب و آب و هوای مساعد می تواند در افزایش سودآوری و رونق چرخ تولیدی کشور در صنعت کشاورزی نقش بسیار مهمی ایفا کند.

پاکستان به عنوان چهارمین کشور تولید کننده و صادرکننده برنج در جهان از نامی معتبر و شناخته شده برخوردار می باشد.

صادرات برنج پاکستانی به دیگر کشور ها مخصوصا کشور های منطقه ای در افزایش تولید ناخالص ملی این کشور و رونق بخش اقتصادی و کسب اعتبار در مجامع بین المللی از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد.

از مهمترین دلایل واردات بالای برنج پاکستانی در کشورهای دیگر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • از قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای برخوردار می باشد.
  • خوش عطر و خوش طعم می باشد.
  • ظاهر مناسبی داشته و از قد کشیده و مجلسی بهره مند است.
  • میزان فیبر بالایی داشته در نتیجه در تقویت و سلامت دستگاه گوارش نقش بسیار مهمی دارد.
  • از یکدستی و پخت عالی برخوردار است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما