شرکت تولیدی برنج هندی 10 کیلویی

برنج را می توان از پر مصرف ترین اقلام خوراکی در ایران دانست. بخشی از برنج مورد نیاز کشور از کشورهایی نظیر هند، وارد کشور می شود. می توان گفت بسته های برنج هندی 10 کیلویی توسط حانواده های ایرانی بسیتر خریداری می شوند و به همین دلیل است که شرکت های زیادی به واردات و بسته بندی این محصول در داخل کشور می پردازند.

شرکت تولیدی برنج هندی 10 کیلویی

حقایقی جالب در خصوص برنج هندی

حقایقی جالب در خصوص برنج هندی می توان گفت که برنج هندی از مهم ترین اقلامی است که از کشور هند به ایران صادر می شود. دلیل این اهمیت این است که مصرف برنج در ایران بسیار بالا می باشد و علی رغم این که ایران خود تولید کننده برنج است، گفته می شود که چهارمین واردکننده آن نیز می باشد و این محصول را از کشورهایی نظیر هند وارد می کند.

البته دلیل اهمیت برنجی هندی در ایران، منحصر به پرمصرف بودن این ماده غذایی در ایران نیست. برنج هندی ویژگی های دیگری نیز دارد که سبب می شود در میان ایرانیان پرطرفدار باشد‌.

یکی از ویژگی های برجسته برنج هندی که آن را از سایر برنج ها متمایز می کند، این است که این برنج ها بعد از پخت، قد کشیده و دانه دانه می شوند. دلیل این امر را باید در شیوه تهیّه و تولید برنج هندی جستجو نمود. 

گفته می شود که برنج هندی به روشی تولید و تهیّه می گردد که به روش پاربویل یا نیم جوش، شهرت دارد. تهیه برنج در این روش این گونه است که بعد ار آن که برنج را برداشت کرده و در کارخانه فرآوری نمودند در گرمای بین هفتاد تا هشتاد درجه سانتی گراد به صورت نیم جوش در می آورند. سپس محصولات نیم جوش را برای خشک نمودن در معرض هوای آزاد قرار می دهند. البته گفته می شود که برنج هندی چون با روشهایی نظیر ترکیب تخمیر نیز ممکن است به دست آید، کشیده و دانه دانه می شود.

از دیگر دلایلی که برای تببین اقبال عمومی به برنج هندی در بازار ایران ذکر می کنند این است که این برنج از قیمت نسبتا مناسبی در قیاس با برنج های ایرانی و سایر برنج های وارداتی با توجّه به کیفیتش برخوردار می باشد.

مشاوره فروش برنج هندی 10 کیلویی

مشاوره فروش برنج هندی 10 کیلویی کشور هندوستان از کشورهایی است که به دلیل داشتن خاک حاصلخیز، کشاورزی پررونقی دارد و به همین دلیل انواع برنج در این کشور کشت می شود. برنج های هندی دارای انواع گوناگونی نظیر برنج قهوه ای، برنج سفید، باسماتی، کالیجیرا و غیره می باشند.

شرکت ما به تهیّه عرضه و فروش برنج هندی کیلویی در بسته های ده کیلوگرمی می پردازد. اگر خواهان تهیه این محصول به صورت عمده هستید، می توانید فرم مشاوره فروش موجود در سایت را پر نمایید. کارشناسان شرکت به زودی با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما