شرکت وارداتی برنج عنبربو جنوب

شرکت وارداتی برنج عنبربو جنوب را به صورت بسته بندی شده و در کیسه های 10 کیلویی به خریداران عرضه می کند. عرضه برنج عنبربو علاوه بر روش فروش مستقیم، به صورت غیرمستقیم و به روش اینترنتی نیز انجام می گیرد. در این روش شما می توانید بدون اتلاف وقت و صرف کردن هزینه های زیاد برای رفت و آمد، خریدتان را در خانه و از طریق سایت انجام دهید. برنج عنبربو یکی از خوش عطرترین انواع برنج ایرانی بوده که در استان خوزستان کشت می شود.

شرکت وارداتی برنج عنبربو جنوب

آنتی اکسیدان های طبیعی برنج

آنتی اکسیدان های طبیعی برنج

در اغلب کشورهای دنیا برنج به عنوان وعده غذایی اصلی شناخته می شود. در مورد مزایای متعدد این ماده غذایی مقالات و پژوهش های زیادی منتشر شده است. یکی از این مزایا وجود آنتی اکسیدان بالا در آن است. همانطور که می دانید دانه های سبوس دار برنج حاوی ترکیبات آنتی اکسیدانی هستند. آنتی اکسیدان برنج نقش موثری در جلوگیری از بروز بسیاری از بیماری ها از جمله سرطان ها دارد. آنتی اکسیدان می تواند به خوبی جلوی رشد و تکثیر رادیکال های آزاد را گرفته و سیستم ایمنی بدن را در برابر بیماری ها تقویت می کند.

دانشمندان همچنین ثابت کرده اند وجود آنتی اکسیدان در انواع برنج سفید، می تواند به بهبود الاستیسیته و استحکام پوست کمک کند. از سوی دیگر می تواند با به تاخیر انداختن چین و چروک های پوستی نقش موثری در جوان‌سازی پوست ایفا نماید. حتی می توان از پودر برنج هم برای درمان برخی از بیماری های پوستی استفاده نمود.

آنتی اکسیدان خاصیت خنک کنندگی ایجاد می کند به همین دلیل یکی از روش های طبیعی که امروزه برای از بین بردن سیاهی زیر و دور چشم پیشنهاد می شود، استفاده از آب برنج است. می توان با پنبه دور چشم را با آن شستشو داد.

قیمت خرید برنج عنبربو جنوب

قیمت خرید برنج عنبربو جنوب

قیمت خرید برنج عنبربو جنوب بسته به نوع عرضه، بسته بندی، هزینه حمل و نقل و… متفاوت است. اگر قصد خرید دارید و می خواهید برنجی باکیفیت و در عین حال قیمت مناسب انتخاب کنید، بهتر است برای یک بار این نوع برنج را امتحان کنید. برنج عنبربو جنوب علاوه بر عطر خوب، به دلیل طبع گرمی که دارد، می تواند در درمان بسیاری از بیماری ها موثر باشد. برنج عنبربو جنوب را می توانید بدون واسطه از سایت ما خریداری کنید.

عرضه این محصول بدون واسطه سبب کاهش قیمت تمام شده برای مصرف کننده نهایی گردیده و این موضوع در استقبال مشتری از این شیوه خرید تاثیر بسیار خوبی داشته است. می توانید در سایت جستجو کنید و برنج عنبربو را هم به صورت کیسه های 10 کیلویی و هم به صورت فله ای سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما