صادر کننده برنج عنبربو اعلا

صادر کننده برنج عنبربو اعلا این غلات را که بهترین کشاورزان برداشت کرده اند، به کشورهای گوناگونی ارسال می نماید. گفتنی است که صادرات به ممالک مختلفی انجام می شود و با استقبال خریداران فراوانی مواجه شده است. مناسب بودن قیمت فروش برنج و همینطور کیفیت منحصر به فرد آن سبب شده تا بازار خوبی داشته باشد. در کل، این محصولات به شکل فله یا در کیسه هایی با وزن کم و زیاد ارائه می گردند.

صادر کننده برنج عنبربو اعلا

کمک به کاهش وزن با مصرف برنج

کمک به کاهش وزن با مصرف برنج از کمک به کاهش وزن با مصرف برنج چه می دانید؟ یک نوع خاص رژیم وجود دارد که با مصرف برنج می توان به شدت از چاق شدن جلوگیری کرد و وزن خود را نیز کاهش داد. البته برنج ها انواع مختلفی دارند و ما منظورمان بیشتر نوع ارگانیک است که در شالیزارهای کشورمان به شکل گسترده ای کشت و برداشت می شوند.

اما برنج های ایرانی هم به سبوس دار، قهوه ای و سفید دسته بندی می شوند. کارشناسان تغذیه هر سه مورد را در زمینه کاهش وزن مفید می دانند؛ ولی بر خوردن دو نوع اول، بیشتر تاکید دارند. این محصولات از فیبر بالایی برخوردار هستند و همین موضوع سبب زود سیر شدن و کم اشتهایی می گردد.

این به شما کمک می کند تا کمتر میل به خوردن غذا و یا تنقلات پیدا کرده و وزن پایین بیاید. به هر صورت، در کنار برنج نیاز است تا میوه و سبزیجات هم به شکل مفید آن به مصرف برسد. اما خوردن برنج مزیت های دیگری هم دارد که عبارتند از:

  • چربی بدن را کاهش می دهد.
  • سطح کلسترول را پایین می آورد.
  • فشار خون را کاهش می دهد.
  • از دیابت نوع بی جلوگیری می نماید.
  • و این که به سلامت قلب کمک زیاد می کند.

قیمت فروش برنج عنبربو اعلا

قیمت فروش برنج عنبربو اعلا درباره قیمت فروش برنج عنبربو اعلا باید گفت، این محصول به نرخ های متنوعی در اختیار خریدار گذاشته می شود. چنین فرآورده ای که اغلب در جنوب کشورمان به ویژه استان خوزستان کشت می گردد، به دلیل داشتن تنوع، قیمت ثابتی ندارد.

از طرفی، به مانند دیگر برنج ها دانه های سالم و نیمه داشته که نوع دانه درشت، نرخ بیشتری دارد. در کنار این موضوع، بحث بسته بندی نیز مطرح است. اگر آن را مشتری به این شکل تهیه کند با قیمت بالاتری نسبت به فله ای عرضه می شود.

مسئله دیگر در این خصوص، یک دست بودن برنج است. اگر محصول به خوبی بوجاری و سورت‌ شده باشد، فروش بیشتری پیدا می کند و نرخ آن نیز افزایش می یابد و موضوع آخر نحوه تهیه است که خریداران عمده، می توانند با قیمت کمتری برنج ها را بخرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما