صادر کننده برنج عنبربو شوشتر

برنج عنبربو شوشتر از جمله محصولاتی است که مورد توجه صادر کنندگان برنج قرار دارد؛ به عبارت دیگر برنج عنبربو، محصول تجاری مناسبی به نظر می رسد؛ چرا که از کیفیت عالی و عطر منحصر به فردی برخوردار است؛ همچنین این برنج بسیار خوشمزه بوده و از لحاظ خوش پخت بودن نیز در سطح قابل قبولی قرار دارد؛ از طرفی نسبت به سایر ارقام برنج عطری، قیمت نسبتا مناسبی داشته و به همین جهت صادرات آن رونق دارد.صادر کننده برنج عنبربو شوشتر

خواص برنج عنبربو در طب سنتی

خواص برنج عنبربو در طب سنتی برنج، نقش مهمی در تغذیه مردم جهان ایفا می کند؛ این محصول، جایگاه ویژه ای در سفره های ایرانی داشته و به نظر می رسد؛ پذیرایی از مهمان یا برگزاری مجالس، بدون چلو و پلو امکان پذیر نیست.

هر چند که واژه برنج ایرانی، اغلب مردم را به یاد شالیزارهای شمال کشور می اندازد؛ اما در سایر مناطق از جمله استان های جنوبی مثل خوزستان نیز ارقام خاصی از برنج کشت می شوند؛ به عنوان مثال می توان به برنج عنبربو شوشتر اشاره کرد.

همان گونه که در مقدمه نوشتار تا حدودی اشاره شد؛ برنج عنبربو در زمره بهترین برنج های ایرانی قرار گرفته و مهم ترین علت محبوبیت آن، عطر فوق العاده برنج می باشد.

به طور کلی برنج عنبربو، نسبتاً سبک و زود هضم بوده و فواید ویژه ای دارد.
در ادامه به چند مورد دیگر از خواص برنج عنبربو اشاره می کنیم:

  • دارای طبع گرم
  • برای افراد دچار سوء تغذیه مفید است.
  • کاهش فشار خون
  • کاهش تری گلیسیرید خون
  • مفید برای دیابتی ها

به عنوان توضیح بیشتر باید اضافه کرد که برنج عنبربو سرشار از فیبر و مواد مغذی مثل ویتامین B و ویتامین E بوده و نسبت به سایر برنج ها اثر چاق کنندگی کمتری دارد.

بازرگانی خرید برنج عنبربو شوشتر

بازرگانی خرید برنج عنبربو شوشتر بازرگانی خرید برنج عنبربو شوشتر را می توان به عنوان یکی از منابع تهیه این محصول معرفی نمود.
با توجه به آنچه در قسمت های قبل بیان شد؛ بدیهی است که روز به روز بر تعداد خریداران برنج عنبربو افزوده شود.

مهم ترین علت رونق خرید برنج عنبربو شوشتر، عطر و طعم بی نظیر و البته قیمت مناسب آن است؛ این برنج در سراسر ایران طرفدار داشته و در بسیاری از خانه ها به صورت روزانه یا هفتگی مورد استفاده قرار می گیرد.

برنج عنبربو را می توان به صورت کته یا آبکش تهیه کرد؛ همچنین این برنج برای پخت انواع پلو و چلو مناسب به نظر می رسد؛ عطری بودن این نوع برنج، باعث شده است؛ که بسیاری از خانواده ها آن را همراه با انواع کباب، جوجه کباب و خوراک مرغ مصرف کنند.

ناگفته نماند که خرید برنج عنبربو شوشتر به صورت عمده و کلی در بازرگانی های معتبر انجام می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما