طرز تهیه برنج عنبربو چگونه است ؟

برنج عنبر بو از با کیفیت ترین و مرغوب ترین برنج های موجود در بازار می باشد که روش تهیه و پخت این برنج معمولا به روش های کته ای و آبکش است که معمولا برای حفظ ویتامین های موجود در این برنج آن را به روش کته ای تهیه می کنند. مراکز خرید زیادی مانند رستوران ها و نیز مراکز طبخ غذا برای تهیه برنج از برنج عنبر بو استفاده می کنند زیرا که علاوه بر قیمت مناسب از عطر و طعم فوق العاده ای بهره می برد. طرز تهیه برنج عنبر بو: برنج عنبر بو از پر خاصیت ترین و خوش عطر و طعم ترین برنج ها می باشد که در استان های جنوبی شوشتر ، دذفول ، شادگان ، اهواز و… و نیز سیروان استان ایلام ، اصفهان ، خراسان رضوی و فارس کشت می شود. طرز تهیه برنج عنبر بو روش مخصوص به خود را دارد که بانوان ایلامی در زمینه پخت این برنج به بهترین روش پخت می نمایند. برنج عنبر بو در انواع کته ای و نیز آبکش وجود دارد که بهترین روش تهیه آن نوع کته ای می باشد و روش آبکش این برنج از عوامل مهم در کاهش عطر و بوی برنج و نیز از دست رفتن خواص و مواد معدنی موجود در این برنج خواهد شد.

تهیه برنج عنبر بو چگونه است

خرید عمده برنج طبیعت

خرید و فروش برنج عنبر بو: کارخانه ها و شرکت های تولیدی برنج عنبر بو در زمان برداشت محصول آن را شالیکوبی کرده و سپس به بسته بندی و فروش این محصول که معمولا در بسته بندی های ۱۰ کیلو گرمی است می پردازند. طر فوق العاده ، طعم عالی و نیز کیفیت بالا و خوش پخت آن از عوامل مهم در خرید و فروش این برنج می باشد. برنج کشت شده عنبر بو در شمال کشور با نام چمپا دارای تنوع بسیار زیادی است و قیمت آن کمی بیشتر است اما از پر خرید و فروش ترین برنج های عنبر بو محسوب می شود. از مزایای برنج عنبر بو کاهش حرکات معده و روده بوده که از بروز زخم معده جلوگیری می نماید و موجب تقویت عملکرد آن ها می شود. مراکز خرید برنج عنبر بو: مراکزی هم چون رستوران ها و نیز مکان های طبخ و تهیه غذا به علت قیمت مناسب این برنج به خرید عمده آن پرداخته اند و سپس با فروش آن به سود بالایی خواهند رسید. رستوران ها برای تهیه این برنج معمولا آن را به صورت ترکیبی با برنج های دانه بلند به علت کوتاه بودن دانه های آن انجام می دهند و برای خوش پخت شدن این برنج آن را به روش آبکش تهیه می کنند. برنج عنبر بو در دو نوع نیم دانه و تمام دانه است که نوع تمام دانه آن مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است.

قیمت برنج عنبر بو چقدر است

خرید برنج عمده تهران

قیمت خرید و فروش برنج عنبر بو: قیمت برنج عنبر بو با توجه به عوامل متعددی مانند حجم بسته بندی محصول ، نحوه ارائه آن در بازار ، میزان صادرات و واردات آن ، کیفیت و عطر و بوی محصول و… می باشد. بهترین زمان خرید برنج عنبربو فصل برداشت این برنج می باشد زیرا که در این زمان می توان با مشاهده کیفیت محصول به خرید آن با قیمت بسیار مناسبی پرداخت.

قیمت برنج های عنبر بو در بازار به شرح زیر می باشد:

  • برنج عنبر بوی درجه ۱ هر کیلو ۳۴ هزار تومان
  • برنج عنبر بو چمپا به ازای هر کیلو ۳۵ هزار تومان
  • برنج عنبر بوی جنوب به ازای هر کیلو ۲۵ هزار تومان
  • برنج عنبر بو پنج ستاره به ازای هر کیلو ۳۵ هزار تومان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما