طرز پخت برنج عنبربو نی نی سایت چگونه است ؟

برنج عنبر بو دارای عطر و طعم فوق العاده و بسیار خوش پخت می باشد که همین موجب جلب نظر مردم در خرید این برنج می شود.

طرز پخت برنج عنبربو به روش های دم کرده و آبکش می باشد که معمولا به دلیل حفظ ویتامین و مواد معدنی آن به روش دم کرده آن را تهیه می نمایند.

قیمت گذاری برنج عنبر بو بسیار مناسب بوده و صادرات این برنج به کشور های همسایه به وفور انجام می گیرد.

طرز پخت برنج عنبر بو نی نی سایت

سطل برنج عمده

برنج عنبر بو در استان های جنوبی مانند خوزستان در شهر های اهواز ، شادگان ، شوشتر ، دزفول و… و نیز استان های ایلام ، اصفهان ، فارس و… کشت می شود.

برنج عنبر بو دارای دو روش پخت دم کش و نیز آبکش می باشد که اکثر مردم این برنج را به صورت دمی تهیه می نمایند زیرا که آبکش کردن این برنج موجب از بین رفتن ویتامین و مواد معدنی این برنج و کاهش عطر و بوی آن می شود.

برنج عنبر بو در فصل برداشت شالی کوبی می شود که در این فرایند پوست و ضایعات برنج جدا شده و برنج با کیفیت و یک دست بسته بندی خواهد شد.

ویژگی های پخت برنج عنبر بو در خرید

خرید برنج عنبربو عمده

برنج عنبر بو علاوه بر طعم و عطر فوق العاده در پخت از ویژگی های مرغوبی بهره می برد که برخی از این ویژگی ها  به شرح زیر می باشد:

  • فاقد کلسترول های مضر بوده و از ایجاد چربی در بدن جلوگیری می نماید.
  • جلوگیری از مبتلا شدن به سرطان و کمک به بهبود آن به خصوص در سرطان ریه.
  • فیبر موجود در آن موجب حفظ و سلامت و تقویت پوست و مو می شود.
  • بسیار مفید برای سلامت و تقویت قلب و مغز و…
  • حفظ و کنترل سیستم ایمنی و عصبی بدن و جلوگیری از بروز بیماری در افراد
  • افزایش اشتها در افراد مبتلا به سو تغذیه و کم غذایی

 

خرید عمده برنج عنبر بو

پخش عمده برنج تبریز

امروزه به دلیل به صرفه بودن کشت و تولید برنج عنبر بو شرکت ها و کارخانه های زیادی در زمینه تولید و فروش عمده و جزئی برنج عنبر بو فعال می باشند.

در خرید عمده برنج عنبر بو حتما باید به معتبر بودن مرکز فروش محصول و نیز اصلی بودن برنج عنبر بو توجه نمود تا به اشتباه به خرید برنج عنبر بوی نا مرغوب با قیمت بالا تر نپردازیم.

برنج عنبر بو ایلام که در استان شوشتر کشت می شود از جمله برنج های معطر و خوش طعم عنبر بو می باشد که مشتریان زیادی به خرید عمده این برنج از ایلام و سایر استان ها می پردازند.

خرید برنج عنبر بو از وبسایت های معتبر اینترنتی علاوه بر قیمت مناسب و ارسال رایگان محصول به درب منزل را هم به دنبال دارد.

قیمت برنج عنبر بو و صادراتش

پخش عمده برنج هندی تبریز

قیمت برنج عنبر بو مناسب و ارزان بوده و فروشگاه های بسیاری برای تهیه اقلام خود به خرید عمده ی این برنج می پردازند.

برنج عنبر بو دارای دانه های ریز بوده و بشقاب پسند در مهمانی ها و مجالس نمی باشد که همین امر از عوامل کاهش قیمت فروش این نوع برنج شده است.

صادرات برنج عنبر بو به کشور های دیگر نیز به وفور انجام می گیرد که موجب رونق اقتصادی در کشور می شود و هر ساله ارز آوری زیادی را به کشور ما دارد.

قیمت برنج عنبر بو در بسته بندی های ۱۰ کیلو گرمی تقریبا از ۲۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان می باشد که در خرید به صورت فله قیمت مناسب تر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما