عرضه انواع برنج چمپا شمال

عرضه انواع برنج چمپا شمال با بالاترین کیفیت و مرغوبیت به صورت عمده و مستقیم در بسته بندی های متنوع و شیک در همین سایت با قیمتی مناسب و ارزان انجام می شود.
برنج چمپا در مناطق مختلفی از ایران کشت می شود و به دلیل مقاوم بودن در برابر آفات، کم آبی، گرما و … مورد توجه بسیاری از کشاورزان قرار گرفته است.

عرضه انواع برنج چمپا شمال

ویتامین های موجود در برنج چمپا

ویتامین های موجود در برنج چمپا برنج چمپا چیست? این نوع برنج یکی از باکیفیت ترین انواع برنج ایرانی می باشد که از عطر و طعم فوق العاده ای برخوردار است.

این محصول علاوه بر کشت در شمال ایران، در استان های خوزستان، فارس، لرستان و غیره تولید می گردد؛ از ویژگی های بارز برنج چمپا می توان به قیمت مناسب و به صرفه، دانه متوسط و بلند، رنگ روشن و طبیعی، سرشار از مواد مغذی و معدنی اشاره کرد.

برای تولید این نوع برنج ایرانی از هیچ گونه مواد شیمیایی استفاده نشده است و به صورت کاملا ارگانیک قابل خریداری هستند.

همچنین با استفاده از مدرن ترین ماشین آلات و ابزارآلات کشاورزی فرآوری و به بازار فروش عرضه می شوند به همین جهت طرفداران بسیاری در بین مردم دارند.

ویتامین های برنج چمپا شامل ویتامین A، ویتامین C، ویتامین D، ویتامین E و ویتامین های گروه B می باشد؛ همچنین سرشار از فیبر، نشاسته، پتاسیم، ید، روی، آهن، منگنز، منیزیم، کلسیم است که منبع خوبی برای افراد مسن، کودکان و مادران باردار خواهد بود.

میزان ارزش غذایی برنج به نحوه پخت آن نیز بستگی دارد به طوری که اگر برنج را به صورت کته طبخ نمود از ارزش غذایی بیشتری در مقایسه با پخت آبکش برخوردار است.

از خواص شگفت انگیز برنج شمال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هضم آسان
  • تامین انرژی مورد نیاز بدن
  • کاهش کلسترول و فشار خون
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • سلامت قلب و عروق

بازرگانی خرید برنج چمپا شمال

بازرگانی خرید برنج چمپا شمال بازرگانی خرید برنج چمپا شمال، انواع محصولات را با بالاترین سطح کیفی و کمی و نازلترین قیمت به صورت مستقیم و بدون واسطه در اختیار مشتریان محترم قرار می دهد.

در این مراجع خرید، انواع برنج چمپا نظیر برنج رسمی، برنج سیاه، خمیده، شاهک، نازک و … به صورت اینترنتی قابل دسترسی هستند که علاوه بر خرید آسان و مطمئن، از صرفه اقتصادی خوبی نیز برخوردار می باشند.

قیمت برنج شمال به عوامل مختلفی بستگی دارد که از قبیل مهمترین آنها کیفیت، وزن و نوع بسته بندی، نحوه خرید و … نام برد.

در خرید محصولات به صورت مستقیم از بازرگانی های معتبر، تنها بین خریدار و تولید کننده عمده ارتباط برقرار است و هیچ واسطه ای وجود ندارد به همین دلیل محصولات به قیمت ارزانتری عرضه می شوند که خود دلیلی بر استقبال افراد محسوب می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما