عرضه کننده برنج عنبربو شمال

عرضه کننده برنج عنبربو شمال این نوع برنج مرغوب و با کیفیت را به صورت مستقیم و بدون واسطه با کیفیت درجه یک و قیمت مناسب و ارزان تر از هر مکان فروش دیگر عرضه می کند، خریدارن عمده این محصول در صورت تمایل می توانند به سایت مراجعه کنند و آن را به صورت آنلاین سفارش دهند تا در کمترین زمان با بهترین قیمت و برترین کیفیت برای آنها ارسال شود.

عرضه کننده برنج عنبربو شمال

طرز پخت برنج عنبر بو چگونه است؟

طرز پخت برنج عنبر بو چگونه است؟

برنج عنبر بو جز برنج های خوشبو و خوش پخت محسوب می شود، طرز پخت برنج عنبر بو به این شکل است که، برنج را به خاطر اینکه قد آن بیشتر کشیده شود و خوب پخته شود دو ساعت قبل از پخت در آب و نمک خیس کنید و بعد از دو ساعت با یک قابلمه مناسب آب را روی اجاق قرار می دهید، وقتی به جوش آمد برنج های خیس خورده را در آن بریزید و هر یک دقیقه آن را هم بزنید و نباید بگذارید زیاد پخته شود بعد از اینکه یک دانه از آن را بین دو انگست فشار دادید نرم و له شد آن را آبکشی می کنید و بعد کمی روغن داخل قابلمه می ریزید و برنج آبکشی شده را نیز توی قابلمه ریخته و درب آن را می بندید که کاملا بخار کند و پخته شود.

نا گفته نماند که قبل از آبکشی نباید اجازه دهید برنج عنبربو کامل پخته شود چرا که باعث می شود هنگام بخار کردن دانه های آن به هم بچسبند. برنج عنبربو یک نوع برنج خوش عطر و خوش پخت محسوب می شود که خیلی زود هضم و خوش طعم است و بخصوص به خاطر بوی خوش و طعم خوبی که دارد از بازار خوب و پر رونقی بر خوردار است.

فروش مستقیم برنج عنبربو شمال

فروش مستقیم برنج عنبربو شمال

فروش مستقیم برنج عنبربو شمال با کیفیت عالی و درجه یک با قیمت ویژه و استثنایی به صورت مستقیم و بدون واسطه انجام می گیرد، خریدارانی که خواهان این هستند که این برنج را با کیفیت عالی با قیمت مناسب خریداری کنند می توانند آن را به صورت مستقیم و عمده خریداری کنند تا از قیمت خوب و تخفیف ویژه آن برخوردار شوند.

خریداران عمده اگر تمایل دارند که برنج عنبر بو را به صورت مستقیم خریداری کنند، می توانند به سایت مراجعه کنند و آن را به صورت آنلاین سفارش دهند تا در هر مکان و شهر مختلفی که هستند این محصول با کیفیت خیلی عالی و درجه یک و با قیمت خیلی مناسب و به صرفه در کوتاه ترین زمان برای آنها ارسال شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما