عرضه کننده برنج چمپا درجه یک

شرکت تولید کننده برنج چمپا درجه یک، از شناخته شده ترین و معتبر ترین عرضه کننده های این نوع برنج است که محصولات تولیدی خود را در بسته بندی هایی با وزن های مختلف به جهانیان عرضه می نماید.

عرضه و توزیع برنج چمپا توسط این شرکت، منحصر به بازار داخلی نبوده و حجم گسترده ای از نیاز متقاضیان خارجی را نیز در بر می گیرد به گونه ای که سالانه مقادیر قابل توجهی از این محصول به خارج صادر می شود. 

عرضه کننده برنج چمپا درجه یک

مصرف برنج و کاهش وزن

مصرف برنج و کاهش وزن

در نظر سنجی های به عمل آمده، تعداد چشمگیری از افراد عنوان کرده اند که در اثر استفاده از برنج های هندی دچار چاقی مفرط در ناحیه شکم و پهلو ها شده اند و این مسئله برای آن ها تبدیل به یک مشکل لا ینحل شده است. 

پیشنهاد کارشناسان تغذیه و متخصصان پرورش اندام به افرادی که از این مشکل رنج می برند این است که به جای مصرف برنج های هندی به استفاده از برنج ایرانی چمپا روی آورند. 

علت این امر نیز شرایط خاص کاشت، داشت و برداشت این محصول و همچنین به کار گیری روش های فرآوری کاملا سنتی برای این نوع برنج می باشد، به این معنی که پس از کشت و در طول دوره نگهداری از محصولات کاشته شده از هیچ گونه کود شیمیایی یا سموم صنعتی استفاده نشده و با روش های سنتی از قبیل پاشیدن کود های دامی و مانند اینها از محصول نگهداری می شود. 

همچنین اینکه، مولکول های کربوهیدرات موجود در این نوع برنج به راحتی در بدن شکسته شده و مقدار موثر آن از طریق روده ها جذب شده و مابقی دفع می گردد بدون اینکه ایجاد توده چربی اضافی در اطراف روده یا معده نموده و موجب افزایش حجم شکم شود. 

عمده فروشی برنج چمپا درجه یک

عمده فروشی برنج چمپا درجه یک

عمده فروشی برنج چمپا درجه یک به دو صورت مستقیم و غیر حضوری از طریق سایت اینترنتی ویژه فروش محصولات تولیدی شرکت تولید کننده این نوع برنج و همچنین از طریق نمایندگی  های انحصاری ویژه فروش محصولات شرکت تولید کننده برنج های چمپا که از طرف این شرکت راه اندازی شده است انجام می پذیرد. 

از جمله مزایای فروش عمده این محصول نسبت به فروش جزئی آن ها قیمت بسیار مناسب آن ها می باشد.  

همچنین اینکه فروشنده برنج چمپا حمل و جا به جایی محصولاتی که به صورت عمده فروخته می شوند را تا محل مورد نظر مشتریان به صورت رایگان و به وسیله ماشین های ویژه حمل محصولات شرکت تولید کننده انجام می پذیرد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما