فروشنده اصلی برنج عنبربو 10 کیلویی

ایران یکی از کشورهای تولید کننده برنج می باشد که برنج های تولیدی آن شهرت جهانی دارند. برنج عنبر بو برنج تولیدی جنوب کشور است که دارای طبعی گرم و خواص بی نظیری می باشد. بسیاری از افراد به صورت اختصاصی به عنوان فروشنده اصلی برنج عنبربو 10 کیلویی این محصول با کیفیت و اصیل ایرانی را به بازار فروش عرضه می کنند. متقاضیان برنج عنبربو 10 کیلویی می توانند به طور مستقیم به این فروشندگان مراجعه و در بسته بندی های 10 کیلویی خرید کنند.

 فروشنده اصلی برنج عنبربو 10 کیلویی

ارزش غذایی برنج عنبربو چقدر است؟

ارزش غذایی برنج عنبربو چقدر است؟

برنج عنبربو جزو محصولاتی است که بر خلاف تصور بسیاری از افراد در جنوب کشور کشت و تولید می شود و دارای طبعی گرم می باشد. خواص این برنج در بین طرفداران برنج کاملا شناخته شده می باشد. ارزش غذایی برنج عنبربو بسیار بالا و تضمین کننده سلامت افراد می باشد. این محصول دارای ویتامین E و B، فیبر و سرشار انواع مواد معدنی است که ما با پخت آن می توانیم تمامی مواد مغذی موجود در برنج را استفاده کنیم.

برنج عنبر بو برنجی زود هضم و مقوی می باشد. با پخت دمی آن می توانیم مواد غذایی موجود در آن را حفظ کرده و توصیه مصرف آن برای افرادی که دچار سوء هاضمه هستند بسیار مفید و تامین کننده انرژی مورد نیاز آن ها در طول روز می باشد. از آن جایی که برنج عنبربو کاملا ارگانیک می باشد علاوه بر مصرف غذایی می توان از لعاب آب برنج به صورت ماسک برای حفظ سلامتی پوست و مو استفاده  کرد. کربوهیدرات موجود در برنج تامین کننده انرژی لازم برای سوخت و ساز های طولانی روزانه می باشد افرادی که فعالیت بدنی بالایی دارند با اضافه کردن آن به برنامه روزانه خود به راحتی با مصرف آن انرژی مورد نیاز خود را به دست آورند.

قیمت خرید برنج عنبربو 10 کیلویی

قیمت خرید برنج عنبربو 10 کیلویی برای تهیه برنج عنبر بو می توان به صورت مستقیم به فروشندگان برنج عنبربو مراجعه و با قیمت مناسب در بسته بندی های 10 کیلویی آن را تهیه کرد. تمام مراحل کاشت، پرورش و برداشت بسته بندی برنج عنبربو توسط کشاورزان و کارشناسان ایرانی انجام می شود. تولید داخلی باعث کاهش هزینه های جانبی و تولید محصولات استاندارد و بسته بندی شده با قیمت مناسب می شود.

برای اطلاع از قیمت خرید برنج ما می توانیم با مراجعه به صفحه مجازی تولید کنندگان برنج عنبر بو 10کیلویی از قیمت روز این برنج مطلع شویم و با خواندن ویژگی ها و خواص آن برنج مورد نیاز خود را به صورت آنلاین خریداری کنیم. شما با یک بار خرید و مصرف آن لذت عطر و طعم آن را چشیده و جزو طرفداران همیشگی آن خواهید شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما