فروشگاه عرضه برنج عنبربو جنوب

غلات بیشترین مصرف را در رژیم غذایی مردم دنیا دارد، در بین این غلات برنج یکی از مهم ترین موارد مصرف به ویژه در قاره آسیا می باشد. در کشور ما انواع مختلفی از برنج به ویژه در مناطق شمالی کشت می شود، البته کشت برنج در ایران مختص به شمال کشور نبوده و در سایر مناطق به ویژه مناطق جنوبی و استان خوزستان کشت برنج صورت می گیرد که بیشتر با نام برنج عنبربو جنوب در اکثر فروشگاه ها عرضه می شود.

فروشگاه عرضه برنج عنبربو جنوب

حفظ کلسترول خون بدن با برنج

حفظ کلسترول خون بدن با برنج

مصرف برنج بخش عمده ای از رژیم غذایی مردم را در بر می گیرد، البته این مصرف بالا گاهی عوارضی نیز برای مصرف کنندگان ایجاد می کند. 

برنج یک ماده غذایی کربوهیدراتی است که دارای قند و نشاسته بالایی است از این رو خاصیت انرژی زایی بالایی دارد و مصرف آن در یک وعده غذایی می تواند انرژی از دست رفته را سریع برگرداند، به خصوص ورزشکاران و افرادی که فعالیت بدنی زیادی دارند و ممکن است با افت قند و فشار خون مواجه شوند مصرف برنج را باید در رژیم خود قرار دهند.

 کلسترول خون با برنج می توان کنترل کرد، مصرف برنج برای افرادی که دارای چربی خون و کلسترول بالا هستند می تواند به عنوان یک ماده غذایی بی خطر مورد استفاده قرار گیرد زیرا برنج دارای چربی اشباع پایینی است و فاقد کلسترول می باشد، البته در نظر داشته باشید که کربوهیدرات ها با فعالیت بدن تبدیل به سوخت و انرژی می شوند و اگر مصرف بالای برنج با بی تحرکی همراه شود حتما با معضل چاقی روبرو خواهید شد. بهتر است مصرف برنج همراه با سبزیجات و مواد غذایی فیبر دار همراه شود تا از بروز عوارضی چون یبوست و اضافه وزن جلوگیری شود. 

خرید عمده برنج عنبربو جنوب

خرید عمده برنج عنبربو جنوب

مصرف برنج در ایران بسیار بالاست و یکی از مهم ترین مواد غذایی در رژیم غذایی افراد می باشد و با وجود کشت بالای برنج داخلی، انواع برنج خارجی نیز وارد بازار مصرف می شود.

به غیر از نواحی شمالی در جنوب کشور نیز کشت برنج در سطح وسیعی انجام می شود، برنج عنبر بو جنوب از برنج های مرغوب و با کیفیت به شمار می رود اما از لحاظ ظاهری به دلیل قد کوتاه تر برنج نسبت به برنج های شمالی کمتر مورد استقبال قرار می گیرد اما از لحاظ عطر و طعم بسیار خوشایند می باشند. خرید عمده برنج عنبر بو به صورت عمده را می توانید به صورت اینترنتی از نمایندگی های فروش برنج های جنوب با قیمت مناسب انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما