فروشگاه عرضه برنج هاشمی نیم دانه

فروشگاه عرضه برنج هاشمی نیم دانه آماده عرضه درجه یک ترین تولیدات کشور به خریداران می باشد. به منظور خرید برنج هاشمی درجه یک تضمینی می توانید به صورت مستقیم خرید خود را انجام دهید، فقط کافی است سفارش خود را از طریق همین سایت به ثبت برسانید.

فروشگاه عرضه برنج هاشمی نیم دانه

مشخصات انواع برنج هاشمی نیم دانه

مشخصات انواع برنج هاشمی نیم دانه مناطق مختلفی در کشورمان دست به تولید برنج می زنند. مازندران و گیلان جزو سرآمد ترین مناطق در ایران می باشند که برنج های درجه یکی روانه بازار داخلی و خارجی می کنند. در این میان بیشترین تولید برنج کشور در مازندران صورت می گیرد. فضای چغرافیایی، بذر، بستر کاشت، میزان غرقاب شدن و زمان نشا و بسیار عوامل دیگر باعث شده است که ما با انواع برنج با ویژگی های ظاهری و عطر و طعم متفاوت رو به رو شویم. در زیر به تعدادی از انواع برنج ارگانیک مازندران اشاره می کنیم تا با اسامی آن ها بیشتر آشنا شوید:

  1. برنج هاشمی
  2. برنج طارم
  3. برنج فجر
  4. برنج بینام
  5. برنج ندا
  6. برنج شیرودی

در این میان برنج هاشمی جزو گونه های مرغوب می باشند که در شهرهایی چون:

  • بابلسر
  • فریدونکنار
  • محمود آباد

به عمل می آیند. جالب است بدانید که کشت برنج نیم دانه در دو نوبت سال صورت می گیرد. برنج هاشمی جزو برنج های کشت دوم هستند که طبعی گرم دارند. عموما برنج های کشت دوم در ماه های مرداد تا آبان کشت می شوند و برنج های کشت اول در ماه فروردین تا تیر کشاورز جهت کشت آن اقدام می کند. کشاورز متناسب با شرایط جغرافیایی و مهیا بودن بستر مناسب در هر دوره که نیاز بود جهت کشت برنج اقدام می کند. با این شرایط برنج هاشمی که در بازار موجود است می تواند برای کشت اول یا کشت دوم باشد. اما پیشنهاد ما به افرادی که قصد خرید این برنج را دارند این است که برنج هاشمی سرد یا کشت اول را تهیه کنند، چون کیفیت مناسب تری دارد و گونه آن به صورتی است که در کشت اول کیفیت محصول نهایی بهتری دارد.

خرید بی واسطه برنج هاشمی نیم دانه

خرید بی واسطه برنج هاشمی نیم دانه فروش برنج هاشمی نیم دانه از جمله محصولات قابل عرضه از فروشگاه ما می باشد. از آن جایی که خرید بدون واسطه به نفع خریداران عمده می باشد، فرصت آن را فراهم کرده ایم.

در خرید مستقیم به دلیل نبود واسطه ها دیگر افزایش قیمت دیده نمی شود و خریدار محصول را به قیمت اولیه خود تهیه می کند. علاوه بر خرید مستقیم، خرید غیرحضوری و ثبت آن از طریق سایت مزیت دیگری است که خریدار را از هدر رفت هر گونه هزینه اضافی ناشی از رفت و آمد جهت خرید حضوری معاف می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما