فروشگاه عرضه برنج هندی خوشبخت


برنج هندی خوشبخت توسط فروشگاه عرضه این محصول با قیمت بسیار مناسب و کیفیتی عالی و بی نظیر ارائه می شود.

این نوع برنج دانه بلند و کشیده بوده و عیار بسیار بالایی دارد. طعم خوبی داشته و در بسیاری از رستوران ها و مجالس از این محصول استفاده می گردد‌. این نوع برنج در سراسر کشور طرفداران خاص خود را داشته و بسیار پر فروش می باشد. طعم بی‌نظیر و کیفیت عالی باعث شده تا به عنوان یک محصول مرغوب شناخته شود.

فروشگاه عرضه برنج هندی خوشبخت

ارزش غذایی برنج هندی چقدر است؟

ارزش غذایی برنج هندی چقدر است؟

ارزش غذایی برنج هندی بسیار بالا بوده و دارای میزان قابل توجهی نشاسته، کربوهیدرات، فیبر و انواع ویتامین های مختلف و ضروری برای بدن می باشد. برنج هندی به دلیل عیار بالایی که دارد میزان ویتامین های بیشتری را در خود جای داده است و ارزش غذایی بالاتری نسبت به بقیه دارد. دارای میزان قابل توجهی آهن و کلسیم بوده و از این نظر مصرف آن توصیه می گردد.

در هر ۱۰۰ گرم برنج پخته شده هندی میزان ۱۳۲ کالری، چربی ۰.۲، میزان سدیم حدود یک میلی گرم، پتاسیم ۳۶ میلی گرم و کربوهیدرات ۲۹ میلی در هر گرم می باشد. دارای یک درصد کلسیم، ۲ درصد آهن و بیش از ۵۰ درصد ویتامین های گروه B است. 

مرجع خرید برنج هندی خوشبخت

مرجع خرید برنج هندی خوشبخت

مرجع خرید برنج هندی خوشبخت این محصول را با کیفیت عالی و بی نظیر در بسته بندی های کاملا استاندارد ارائه می نماید. قیمت این محصول در سالیان اخیر با توجه به کیفیت آن و نیاز بازار تعیین شده است. برنج هندی خوشبخت دارای کیفیت عالی و طعم بی نظیر می باشند. بسیار خوشمزه و مرغوب هستند و به عنوان برنج مرغوب و ممتاز در بازار داخلی شناخته می شوند.

امروزه این محصولات به بسیاری از کشورهای خارجی صادرات گشته و از فروشی بی نظیر بهره مند می باشند. این نوع برنج از فروش بسیار خوبی در بازار داخلی و خارجی برخوردار می باشند و از نظر کیفی نسبت به بقیه در سطح بالاتری قرار دارند.

این نوع برنج در در بسته بندی های بسیار مناسب و در قیمت های مناسب جهت فروش ارائه می شود. این نوع برنج قابل سفارش در کمترین زمان از سراسر کشور می باشد. می توانید این برنج های دانه بلند و پر خاصیت و خوشمزه را با بهترین کیفیت سفارش داده و خریداری نمایید. این نوع برنج فوق العاده خوش طعم بوده و دارای کیفیتی بی نظیر و عالی هستند. خرید عمده و کلی این محصول باعث شده تا خریداران خرید پر سودی داشته باشند زیرا به طور کاملا مستقیم با فروشنده در ارتباط خواهند بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما