فروشگاه عرضه برنج هندی درجه یک

 برنج هندی از انواع برنج های رایج و مرغوب در بازار برنج ایران است که طرفداران بسیاری دارد. برنج هندی درجه یک است و بهترین گزینه برای افرادی است که برای پخت کردن برنج وقت کافی ندارند؛ چرا که این نوع برنج به زودی می پزد.

قیمت فروش آن هم نسبت به بسیاری از برنج های دیگر ارزان تر است و افراد می توانند براحتی این برنج را خریداری نمایند. از طرفی هم به دلیل طرفدارن بسیاری که دارد، فروشگاه های زیای هستند که به عرضه آن می پردازند.

فروشگاه عرضه برنج هندی درجه یک

کنترل تعادل مایعات بدن با برنج هندی

کنترل تعادل مایعات بدن با برنج هندی استفاده از برنج در میان خانواده های بسیاری، زیاد است. این محصول در سفره ی بسیاری از مردم جهان، حداقل یک وعده را برای خود اشغال کرده است. در واقع این نوع از غلات غذای اصلی برای بیش از نیمی از جمعیت جهان به ویژه برای افرادی است که در جنوب و شرق آسیا زندگی می کنند، می باشد.

رایج ترین نوع آن برنج سفید است، اما برنج قهوه ای هم در برخی از کشورهای غربی رواج فزاینده ای دارد. برنج معمولاً به رنگ سفید است، اما برنج قهوه ای می تواند در رنگ های مختلفی ظاهر شود. قهوه ای، قهوه ای مایل به قرمز، بنفش یا سیاه.

۱۰۰ گرم از برنج سفید هندی پخته شده، مزایای زیر را برای ما به ارمغان می آورد:

  • کالری: ۱۳۰
  • آب: ۶۹٪ 
  •  پروتئین: ۲٫۴ گرم
  •  کربوهیدرات: ۲۸٫۷ گرم
  • چربی: ۰٫۲ گرم 
  • چربی اشباع شده: ۰٫۰۵ گرم
  • چربی اشباع نشده: ۰٫۰۶ گرم 

افراد زیادی هستند که بر گرم و سرد بودن برنج، اختلاف نظر دارند، برخی متخصصان برنج را گرم و برخی هم آن را سرد، و بعضی معتدل می دانند. اما نکته قابل توجه این است که اما همگی بر خشک بودن آن هم نظر هستند. با این حال روش های بسیاری برای معتدل کردن طبع برنج وجود دارد.

از طرفی هم مایعات بدن با برنج قابل تنظیم شدن است و برنج در متعادل کردن سدیم با پتاسیم در بدن نقش فعالی دارد. سدیم محرکی را به مغز برای مصرف آب وارد می کند. وقتی سدیم بیش از حد مجاز در بدن باشد، احساس تشنگی خواهیم کرد. پس از عطش و مصرف آب، کلیه ها دفع سدیم بیش تر را متقبل می شوند تا حجم خون کاهش یابد و سطح سدیم متعادل تر شود.

استعلام قیمت برنج هندی درجه یک

استعلام قیمت برنج هندی درجه یک قیمت برنج هندی نسبت به اکثر برنج های داخلی بسیار کم تر است. این برنج وارداتی را می تواند در ازای خرید عمده و پرداخت پول کم تر، بسیار ارزان تر هم به دست آورد.

قیمت خوب این برنج باعث شده است تا مراکز زیادی درحال ارائه خدمات در این زمینه باشند و افراد بتوانند براحتی برنج مورد نیاز خود را تهیه نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما