فروشگاه فروش برنج عنبربو جنوب

در فروشگاه فروش برنج عنبربو جنوب، انواع مختلف این محصولات با کیفیتی فوق العاده و نازلترین قیمت در بسته بندی های متنوع در اختیار مشتریان محترم قرار می گیرند.
برنج عنبربو از جمله برنج های تولیدی در استان خوزستان است که علاوه بر کیفیت و عطر بی نظیر، از خواص و فواید بی شماری برخوردار است. فروشگاه فروش برنج عنبربو جنوب

ویتامین B و E برنج عنبربو

ویتامین B و E برنج عنبربو برنج عنبربو چیست و چه خواصی دارد? این نوع برنج به دلیل مقاومت بالا در برابر کم آبی، آفات و شرایط جوی مختلف در سراسر ایران کشت می شود.

این نوع برنج سرشار از مواد معدنی و ویتامین های ضروری بدن می باشد که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

ویتامین B برنج جنوب، احتمال ابتلا به بیماری های مستعد را به طور چشمگیری کاهش می دهد؛ از این رو به تسهیل در هضم مواد غذایی، سلامت پوست و مو، ترمیم التهابات، سلامت قلب و عروق کمک می کند.

همچنین در آن ویتامین E، ویتامین D، ویتامین C و ویتامین A به وفور یافت می شود؛ طبق تحقیقات صورت گرفته افرادی که به طور منظم از برنج در رژیم غذایی خود استفاده می نمایند حدود 60% کمتر در مقایسه با سایر افراد به بیماری های سرطان، کم خونی، بیماری های قلبی و گوارشی مبتلا می شوند.

به دلیل وجود کلسیم، سدیم، روی، آهن، فیبر، فولات، پتاسیم در برنج خوزستان یک ماده غذایی مقوی و کامل برای کودکان در حال رشد و میانسالان به شمار می رود.

از جمله مهمترین خواص برنج جنوب عنبربو عبارت اند از:

  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • بهبود در عملکرد دستگاه گوارش
  • استحکام دندان و استخوان ها
  • تامین انرژی مورد نیاز بدن

صادر کننده برنج عنبربو جنوب

صادر کننده برنج عنبربو جنوب ایران ظرفیت خوبی برای تولید و پرورش انواع برنج دارد؛ خاک حاصلخیز، شرایط جغرافیایی مناسب و آب و هوای مطلوب از عوامل تاثیرگذار می باشند.

از این رو ایران یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان برنج در جهان شناخته می شود؛ صادر کننده برنج عنبربو جنوب باکیفیت ترین و مرغوب ترین محصولات را با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات، بسته بندی و به کشور های آسیایی و اروپایی ارسال می کند.

این محصولات به کشوری های زیادی اعم از چین، ترکیه، لبنان، کویت، ژاپن، مکزیک، اسپانیا، لهستان، هندوستان، عراق و دیگر کشورها صادر می گردد که بخش عظیمی از آن به کشور چین اختصاص دارد.

کیفیت و مرغوبیت برنج یکی از عوامل تاثیرگذار در بازارهای جهانی محسوب می شود؛ برنج عنبر بو دارای طعم و عطر بی نظیر، دانه درشت و متوسط، رنگ طبیعی و روشن، عدم پوسیدگی و آفت زدگی دانه و از همه مهمتر قیمت ارزان و به صرفه می باشد که بر میزان تقاضا آن افزوده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما