فروش برنج عنبربو در تهران عمده و صادرات

 مفهوم  عنبر بو چیست و برنج عنبر بو چرا به این نام گزیده شده است؟

فروش برنج عنبربو در تهران

فروش برنج عنبر بو در تهران برنج عنبر بو به عنوان یکی از شناخته شده ترین بهترین نوع از برنج هایی است که در مناطق جنوبی کشور ایران کشت و برداشت می شود.

برنج  عنبر بو از توابع کیفی و محلی جنوب استان لرستان می‌باشد که این نوع برنج در اصفهان ، شیراز و خوزستان نیز کشت می‌شود.

برنج عنبر بو از کمیت بسیار بالا و پخت و مزه بی نظیری برخوردار است که دانه های درشت و متوسط آن از عطر و طعم فوق العاده ای برخوردارند که این عامل باعث جذب متقاضیان زیادی به این مدل برنج گردیده است همچنین برنج عنبربو از نظر قیمت هم نسبت به بیشتر برنج های شمالی داخلی و خارجی مقرون به صرفه تر است .

در اواخر سال ۸۹ تولید عمده این نوع برنج در زمین های زمخت اهواز که دارای آب شور نیز بود آغاز گردید و هیچگاه کسی فکر نمی‌کرد روزی این برنج،به برنجی  معروف و پرطرفدار تبدیل شود.

برنج عنبر بو غالبا درشهرهای اهواز، باغملک،  باغلمک ، خرمشهر ، شوشتر که متعلق به استان خوزستان  می‌باشد تولید می‌شود که برنج عنبر بو شوشتر معمولا بهترین نوع از این گونه برنج خوش عطر و طعم است

 

خصوصیات ظاهری برنج عنبر بو چیست وچگونه برای خرید می‌توان آن را تشخیص داد؟

فروش برنج عنبربو در تهران

برنج عنبر بو از گونه برنج هایی با عطر وطعم خارق العاده می‌باشد که با برخورداری از طبع گرم می‌تواند فوائد بسیار زیادی برای افراد به ارمغان آورد. برنج عنبربو دارای گرم طبع جنوبی می‌باشد برخلاف خیال عموم که تصور بر طبع سرد داشتن این برنج دارند. فروش برنج عنبربو به تازگی در بازارهای داخلی پیشرفت شگرفی داشته است. از خصوصیات ظاهری دیگر این مدل برنج می‌توان به کوتاه و چاق بودن دانه های این برنج اشاره داشت که به این علت و همچنین به علت دارابودن طعم و مزه خوب همراه با قیمت مناسب سالیانی است که متقاضیان خاص خود را دارد.

برنج عنبر بو نسبت به سایر برنج های شمال و کشور از قیمت بسیار بهتری برخور دار است از این رو مصرف این برنج می‌تواند بسیار مقرون به صرفه تر از انواع دیگر برنج باشد.

 

خواص درمانی برنج عنبر بو

فروش برنج عنبربو در تهران

برنج عنبربو از مزیت ها و خواص درمانی بسیاری برخوردار است که به اختصار به توضیح بعضی از این خواص می‌پردازیم

 

برنج عنبر بو نقش بسزایی در کنترل قند خون و فشارخون افراد دیابتی دارد زیرا این نوع برنج موجب بالابردن مقاومت انسولین در بدن می‌شود .

 

برنج عنبر بو بصورت کاملا درجه یک و  باخالصیت بالا به بازارها و مراکز داخلی عرضه می‌گردد این نوع برنج تهی از مواد سمی و مواد مضر افزودنی است زیرا که در هیچکدام از مراحل  کشت این محصول به آن کود شیمیایی اضافه نمی‌گردد و به همین دلیل این نوع برنج به کسانی که ازسوهاضمه شدید رنج می‌برند به شدت پیشنهاد خواهد شد.

برنج عنبربو همانند سایر برنج های دیگر از فیبر و مواد معدنی غنی است

 

 فروش برنج عنبربو در تهران

فروش برنج عنبربو در تهران

برنج عنبر بو یکی از  محصولات رقابتی با برنج  طارم می‌باشد.

برنج عنبر بو به علت دارا بودن قیمت مناسب و کیفیت عالی  به یکی از رقیبان اصلی محصولات طارم  مبدل گشته است.

امروزه از برنج عنبربود در بسیاری از برنامه و سبد غذایی میگردد

برنج عنبر بو دارای برندهای متفاوتی می‌باشد که برنج عنبر بو سبحان یکی از بهترین انواع برندهای تولیدی این برنج است که این محصول از بهترین  شالیزارهای جنوبی  ایران حاصل گشته است و برای پذیرفتن سفارشات، این محصول در استان تهران دارای نمایندگی های بسیاری است .

قیمت باکیفیت ترین نوع برنج عنبربو در تهران

فروش برنج عنبربو در تهران

افراد می‌بایست به منظور تعیین قیمت این نوع برنج به بازارها ومراکز داخلی فروش مراجعه نمایند زیراکه قیمت برنج عنبربو در نمایندگی ها و بازار به علت مسائلی مانند کمیت و فصل خرید آن متفاوت است.

لازم به ذکراست که اگر اگر خرید این نوع  برنج در فصل برداشت آن صورت پذیرد از قیمت بسیار مناسبی برخوردار خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما