فروش برنج عنبربو کوثر اهواز از کارخانه بصورت مستقیم

فروش و قیمت روز برنج عنبربو کوثر اهواز بصورت مستقیم از کارخانه برنجکوبی توسط این شرکت برنج معتبر انجام پذیر است.

برنج عنبربو کوثر اهواز

برنج عنبربو کوثر اهواز

عنبربو یک مدل برنج از انواع برنج های موجود در بازار روز دنیا می باشد که امروزه در کشور ما جایگاه ویژه ای پیدا کرده است و هر روزه خواهان و طرفداران این برنج در سطح کشور افزایش می یابد.

برنج عنبربو کوثر اهواز نیز یکی از برنج های عنبربو می باشد که در این بازار برنج سهم و جایگاه به خصوص خود را یافته و توانسته به سرعت در بازار مصرف به فروش بالایی دست پیدا کند.

برنج کوثر خوزستان همانطور که از نامش پیداست در سرزمین غنی و سرسبز خوزستان در ایران هر ساله کاشته می شود و یک نوع مرغوب از انواع برنج محسوب می گردد، زیرا طبع این برنج به نسبت دیگر برنج ها گرم تر می باشد و کسانی که از ناراحتی سردی طبع رنج میبرند به برنج عنبربو خوزستان روی آورده اند.

برنج عنبربو کوثر خوزستان در بسته بندی شکیل 10 کیلوگرمی، کیسه های آبی رنگ و صورتی رنگ عرضه می شوند که شرکت برنج سانی رایس در امر فروش و معرفی آن به مشتریان با مشاوره درباره این برنج آماده خدمت رسانی می باشد.

برنج عنبربو کوثر اهواز تکدانه، صفربوجار، بدون شکستگی و حاصل بهترین برنج ها از مزارع سرسبز برنج عنبربو خوزستان می باشد.

 

کارخانه برنج عنبربو کوثر

کارخانه برنج عنبربو کوثر

 

این برنج همانطور که در قبل گفته شد در کارخانه برنجکوبی مدرن و مجهز به دستگاه های پیشرفته تمام اتوماتیک مجهز به پاک کننده لیزر با بسته بندی جدید و بهداشتی کیسه برنج در استان خوزستان و مرکز شهر آن یعنی اهواز قرار دارد و کارخانه برنج عنبربو کوثر یکی از قدمت دار ترین کارخانه های برنجکوبی عنبربو محسوب می گردد.

برای خرید مستقیم از کارخانه برنج کوثر با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید تا جهت خرید عمده این محصول شما را راهنمایی کنند.

خرید حضوری از کارخانه برنج کوثر امکان پذیر است و نیز می توانید بصورت غیر حضوری خرید خود را از طریق شرکت بزرگ برنج  سانی رایس انجام دهید.

قیمت برنج کوثر خوزستان

قیمت برنج کوثر خوزستان

قیمت برنج کوثر بصورت روزانه متغیر هست و با توجه به نوع خرید برنج و بازار فصلی و شرایط روز بازار برنج دستخوش تغییرات است به همین علت برای دانستن قیمت برنج کوثر خوزستان باید با ارتباط مستقیم و تماس تلفنی از قیمت روز این محصول مطلع باشید تا بتوانید برای خرید این محصول تصمیم گیری نمایید.

قیمت برنج عنبربو کوثر همواره به نسبت کیفیت بار بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی است و یک انتخاب مطمئن برای سرمایه گذاری برای فروشندگان این نوع برنج می باشد.

در قیمت گذاری فروش عمده این محصول همواره تلاش می شود که صرفه لازم را داشته باشد تا مشتریان ما بتوانند با سود بیشتر روی این محصول خرید خود را قطعی کنند و سرمایه در گردش خوبی در فروش خود را شاهد باشند.

برای اطلاعات بیشتر و نحوه فروش این محصول با تماس با یکی از کارشناسان فروش ما می توانید خرید امن خود را با این شرکت معتبر تجربه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما